Toen werd ik 1e met de weerpoll...

Bericht van: Bas (Nijmegen) , 12-07-2010 21:12 

Ik was die warme juli zo zat dat ik een verzopen weerpoll in ging vullen. En die kwam uit 🙂

Woensdag opnieuw zeer gevaarlijk   ( 1714)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 12-07-2010 20:39
Re : zeker interessant, ja   ( 1165)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 12-07-2010 20:40
Re : zeker interessant, ja   ( 958)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 12-07-2010 20:48
En zo gaan we maar door😕   ( 820)
Rick (Zwijndrecht) -- 12-07-2010 20:55
Let op komende herfst...   ( 816)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 12-07-2010 20:58
Re : Let op komende herfst...   ( 783)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 12-07-2010 21:06
Re : Let op komende herfst...   ( 707)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 12-07-2010 21:08
Toen werd ik 1e met de weerpoll...   ( 664)
Bas (Nijmegen) -- 12-07-2010 21:12
Re : Toen werd ik 1e met de weerpoll...   ( 647)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 12-07-2010 21:16
Re : Vraagje   ( 1068)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 12-07-2010 20:42
Re : Vraagje   ( 830)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 12-07-2010 20:52
Re : Vraagje   ( 759)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 12-07-2010 20:54
Re : zeker interessant, ja   ( 846)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 12-07-2010 21:03
Re : zeker interessant, ja   ( 760)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 12-07-2010 21:11
Re : zeker interessant, ja   ( 763)
Saskia (Diepenveen) ( 5m) -- 13-07-2010 09:44
Re : zeker interessant, ja   ( 757)
Jeroen K (zoetermeer) -- 12-07-2010 20:56
Re : zeker interessant, ja   ( 705)
Rick (Zwijndrecht) -- 12-07-2010 20:59