Re : Lees het draadje van gisteren 21.34u

Bericht van: Jan (Workum, FRL) , 15-07-2010 10:35 

Ik ben op dat gebied helaas nog maagd. Snel draaiende luchtkolommen was en is een van mijn fascinaties (droomde er zelfs van) 🙂

Gezin uit onze straat zwaar getroffen door noodweer   ( 2125)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 15-07-2010 10:12
Wat erg...🙁   ( 1294)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 15-07-2010 10:15
Re : Wat erg...🙁   ( 1200)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 15-07-2010 10:17
Re : Liefhebbers geen schuldgevoel aanpraten   ( 1160)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 15-07-2010 10:37
Re : Liefhebbers geen schuldgevoel aanpraten   ( 1039)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 15-07-2010 10:45
Nuance   ( 853)
Roeland (Deurne - NL) -- 15-07-2010 11:28
Re : Liefhebbers geen schuldgevoel aanpraten   ( 869)
Remko (Gouda) -- 15-07-2010 11:16
Re : Wat erg...🙁   ( 1052)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 15-07-2010 10:24
Re : Wat erg...🙁   ( 1096)
Remko (Gouda) -- 15-07-2010 10:26
Re : Wat erg...🙁   ( 870)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 15-07-2010 10:32
Re : Wat erg...🙁   ( 856)
Remko (Gouda) -- 15-07-2010 10:35
Re : Wat erg...🙁   ( 851)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 15-07-2010 10:39
Re : Wat erg...🙁   ( 810)
Remko (Gouda) -- 15-07-2010 10:41
Re : Wat erg...🙁   ( 776)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 15-07-2010 10:44
Re : Wat erg...🙁   ( 815)
Remko (Gouda) -- 15-07-2010 10:48
  +1  
Willem (Groningen) -- 15-07-2010 12:31
Re : de keerzijde...   ( 1120)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 15-07-2010 10:17
Hoewel je als weerliefhebber ontzag heb voor heftige   ( 1082)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 15-07-2010 10:33
  Zo is het precies !  
Sytse(Terschelling) -- 15-07-2010 10:40
  +1  
Wilber (Ulft) -- 15-07-2010 11:01
  +1 .  
Remko (Gouda) -- 15-07-2010 10:39
Re : Gezin uit onze straat zwaar getroffen door noodweer   ( 755)
Christiaan (Utrecht) -- 15-07-2010 11:36
Zeer ernstig   ( 1096)
Walter (Ridderkerk, NL) -- 15-07-2010 10:16
Re : Gezin uit onze straat zwaar getroffen door noodweer   ( 1206)
Remko (Gouda) -- 15-07-2010 10:18
Re : Gezin uit onze straat zwaar getroffen door noodweer   ( 1108)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 15-07-2010 10:20
Re : Gezin uit onze straat zwaar getroffen door noodweer   ( 987)
Remko (Gouda) -- 15-07-2010 10:22
Lees het draadje van gisteren 21.34u   ( 967)
Jan (Workum, FRL) -- 15-07-2010 10:26
Re : Lees het draadje van gisteren 21.34u   ( 935)
Remko (Gouda) -- 15-07-2010 10:32
Re : Lees het draadje van gisteren 21.34u   ( 929)
Jan (Workum, FRL) -- 15-07-2010 10:35
Re : Gezin uit onze straat zwaar getroffen door noodweer   ( 1002)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 15-07-2010 10:25
We gaan vanmiddag even langs   ( 1051)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 15-07-2010 10:23
Doet me denken aan camping Duinoord van weleer en   ( 1358)
Theo (Buren Ameland) -- 15-07-2010 10:30
Re : Gezin uit onze straat zwaar getroffen door noodweer   ( 1401)
Pieter (Leuven) -- 15-07-2010 10:14
Re : Gezin uit onze straat zwaar getroffen door noodweer   ( 1273)
Eric, Rotterdam -- 15-07-2010 10:25
Re : De keerzijde van het verhaal. Erg voor   ( 1051)
Hans (Eindhoven) ( 17m) -- 15-07-2010 10:55
Wat ik nog steeds niet kan begrijpen   ( 938)
Gerry(Emmen) -- 15-07-2010 10:53
Re : Wat ik nog steeds niet kan begrijpen   ( 854)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 15-07-2010 11:10
  Sterkte daar in die gebieden.  
Harry (Echtenerbrug) -- 15-07-2010 11:02
Re : Gezin uit onze straat zwaar getroffen door noodweer   ( 841)
leviathanfd (Heerlen) -- 15-07-2010 11:08
Bijgaand het kaartje waar Vethuizen ligt   ( 2156)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 15-07-2010 11:58
Re : Bijgaand het kaartje waar Vethuizen ligt   ( 985)
Wilber (Ulft) -- 15-07-2010 13:28
Gebied is hermetisch afgesloten Frank.   ( 1210)
Wilber (Ulft) -- 15-07-2010 10:24
Re : Kun je de masten zien op google maps?   ( 779)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 15-07-2010 13:27
Re: Ow was dus de verkeerde link...   ( 940)
Frank (Zwolle) -- 15-07-2010 10:28
OK, gaat mij ook om de wijde omgeving   ( 1095)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 15-07-2010 10:27
Weide omgeving enkel wat takken...   ( 1213)
Wilber (Ulft) -- 15-07-2010 10:32