Re : Ik vind Willemijn een aanwinst 🙂

Bericht van: Stefan (Wezep) , 08-08-2010 21:34 

* Eindelijk iemand met een beetje accent. Accent schijnt niet te mogen op nationale zenders, ik begrijp nog steeds niet waarom.
Omdat je anders net zulke toestanden krijgt als Piet Paulusma 😀😀

"En vanaf dinsdag meer zon. En wat zeggen we dan? Houdoe! Tot morguh!"

😉
Bericht laatst bijgewerkt: 08-08-2010 21:35

Waar komt Willemijn Hoebert vandaan?   ( 5742)
Roelf-Jan (Lemmer) -- 08-08-2010 20:17
Ik vind Willemijn een aanwinst 🙂   ( 1166)
Jan (Workum, FRL) -- 08-08-2010 21:26
Re : Ik vind Willemijn een aanwinst 🙂   ( 912)
Roelf-Jan (Lemmer) -- 08-08-2010 22:20
Re : Ik vind Willemijn een aanwinst 🙂   ( 711)
Jan (Workum, FRL) -- 08-08-2010 22:35
Re : Ik vind Willemijn een aanwinst 🙂   ( 620)
Robin (Spijkenisse) -- 09-08-2010 08:14
Re : Ik vind Willemijn een aanwinst 🙂   ( 1055)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 08-08-2010 21:34
Re : Ik vind Willemijn een aanwinst 🙂   ( 1093)
Jan (Workum, FRL) -- 08-08-2010 21:36
  en dat zegt een Fries! 😉  
Eric, Rotterdam -- 08-08-2010 22:34
Re : en dat zegt een Fries! 😉   ( 660)
Jan (Workum, FRL) -- 08-08-2010 22:44
  Re : 😀  
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 08-08-2010 21:37
Re : Waar komt Willemijn Hoebert vandaan?   ( 1530)
trudy(stavoren) -- 08-08-2010 20:54
Re : Waar komt Willemijn Hoebert vandaan?   ( 1416)
Robin (Spijkenisse) -- 09-08-2010 08:11
Re : Waar komt Willemijn Hoebert vandaan?   ( 705)
Udenhoutse Frans -- 09-08-2010 09:16
Re : Waar komt Willemijn Hoebert vandaan?   ( 989)
Robin (Spijkenisse) -- 09-08-2010 10:12
Re : Waar komt Willemijn Hoebert vandaan?   ( 3877)
Peter (Maassluis) -- 08-08-2010 20:47
mijn gok (edit)   ( 1429)
sebastiaan (bussum) -- 08-08-2010 20:56