Re : Ik vind Willemijn een aanwinst 🙂

Bericht van: Jan (Workum, FRL) , 08-08-2010 21:36 

Piet heeft gewoon een soort spraakgebrek, dat is iets anders.

Waar komt Willemijn Hoebert vandaan?   ( 5743)
Roelf-Jan (Lemmer) -- 08-08-2010 20:17
Ik vind Willemijn een aanwinst 🙂   ( 1167)
Jan (Workum, FRL) -- 08-08-2010 21:26
Re : Ik vind Willemijn een aanwinst 🙂   ( 912)
Roelf-Jan (Lemmer) -- 08-08-2010 22:20
Re : Ik vind Willemijn een aanwinst 🙂   ( 713)
Jan (Workum, FRL) -- 08-08-2010 22:35
Re : Ik vind Willemijn een aanwinst 🙂   ( 622)
Robin (Spijkenisse) -- 09-08-2010 08:14
Re : Ik vind Willemijn een aanwinst 🙂   ( 1055)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 08-08-2010 21:34
Re : Ik vind Willemijn een aanwinst 🙂   ( 1095)
Jan (Workum, FRL) -- 08-08-2010 21:36
  en dat zegt een Fries! 😉  
Eric, Rotterdam -- 08-08-2010 22:34
Re : en dat zegt een Fries! 😉   ( 662)
Jan (Workum, FRL) -- 08-08-2010 22:44
  Re : 😀  
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 08-08-2010 21:37
Re : Waar komt Willemijn Hoebert vandaan?   ( 1532)
trudy(stavoren) -- 08-08-2010 20:54
Re : Waar komt Willemijn Hoebert vandaan?   ( 1416)
Robin (Spijkenisse) -- 09-08-2010 08:11
Re : Waar komt Willemijn Hoebert vandaan?   ( 707)
Udenhoutse Frans -- 09-08-2010 09:16
Re : Waar komt Willemijn Hoebert vandaan?   ( 991)
Robin (Spijkenisse) -- 09-08-2010 10:12
Re : Waar komt Willemijn Hoebert vandaan?   ( 3878)
Peter (Maassluis) -- 08-08-2010 20:47
mijn gok (edit)   ( 1430)
sebastiaan (bussum) -- 08-08-2010 20:56