Re : kdenk net dezelfde gezien jouw kant op

Bericht van: Stefan (Hellevoetsluis) , 23-06-2004 12:50 

Yep, was hier net ook! Lekker he 😀
Weerman Bij Rijnmond en Talpa *Fanatiek Regen Liefhebber!* Twitter: @Meteovoorne

Ik zag net een monster van een CB voorbij trekken   ( 737)
Jorr(Utrecht) -- 23-06-2004 12:45
Re : Ik zag net een monster van een CB voorbij trekken   ( 921)
Ditta (Hellevoetsluis) -- 23-06-2004 12:55
kdenk net dezelfde gezien jouw kant op   ( 702)
Marco Vlaardingen-Centrum -- 23-06-2004 12:47
Re : kdenk net dezelfde gezien jouw kant op   ( 680)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 23-06-2004 12:50
  Beetje regen hier, wel grote druppels  
Maartje (Hellevoetsluis) -- 23-06-2004 12:52
Re : Beetje regen hier, wel grote druppels   ( 697)
Dirk (Brouwershaven) -- 23-06-2004 12:56
Ha, ha!   ( 778)
Maartje (Hellevoetsluis) -- 23-06-2004 13:00
Re : Ha, ha!   ( 643)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 23-06-2004 13:02