Re : Beetje regen hier, wel grote druppels

Bericht van: Dirk (Brouwershaven) , 23-06-2004 12:56 

Maartje;
Toch geen was laten buiten hangen he? -🙂 Hier in H'sluis was net een "stevig" buitje

http://www.weerstation-hellevoetsluis.nl

Ik zag net een monster van een CB voorbij trekken   ( 736)
Jorr(Utrecht) -- 23-06-2004 12:45
Re : Ik zag net een monster van een CB voorbij trekken   ( 921)
Ditta (Hellevoetsluis) -- 23-06-2004 12:55
kdenk net dezelfde gezien jouw kant op   ( 702)
Marco Vlaardingen-Centrum -- 23-06-2004 12:47
Re : kdenk net dezelfde gezien jouw kant op   ( 679)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 23-06-2004 12:50
  Beetje regen hier, wel grote druppels  
Maartje (Hellevoetsluis) -- 23-06-2004 12:52
Re : Beetje regen hier, wel grote druppels   ( 696)
Dirk (Brouwershaven) -- 23-06-2004 12:56
Ha, ha!   ( 778)
Maartje (Hellevoetsluis) -- 23-06-2004 13:00
Re : Ha, ha!   ( 642)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 23-06-2004 13:02