Re : Dit poste ik gisteren

Bericht van: Remco(Amstelveen-zuid) , 17-12-2010 22:33 

`Zoek der verschillen, morgen weer bakken met sneeuw`

de bovenste is de beruchte zondag voor kerst van vorig jaar met bakken sneeuw in grote delen van het land.

de onderste is de kaart voor morgen ....





Zal wat zijn !
Bericht laatst bijgewerkt: 17-12-2010 22:34

Wie had dit voorspeld?   ( 1258)
Frenk (Arnhem) -- 17-12-2010 22:18
Re : Wie had dit voorspeld?   ( 764)
Eric, Amsterdam -- 17-12-2010 22:27
Re : Wie had dit voorspeld?   ( 743)
David (Beersel) -- 17-12-2010 22:29
WRF geeft overal wel een sneeuwbom aan dus ooit   ( 787)
Rick (Roermond) ( 27m) -- 17-12-2010 22:32
Re : Dit poste ik gisteren   ( 888)
Remco(Amstelveen-zuid) -- 17-12-2010 22:33
zat al een tijdje in de modellen   ( 601)
sebastiaan (bussum) -- 17-12-2010 22:44
+1   ( 533)
Frenk (Arnhem) -- 17-12-2010 23:02