+1

Bericht van: Frenk (Arnhem) , 17-12-2010 23:02 

Okay, beide (Remco, Sebastiaan) +1! Knap dat je dit voorzien hebt en KNMI, Weeronline niet.

Wie had dit voorspeld?   ( 1258)
Frenk (Arnhem) -- 17-12-2010 22:18
Re : Wie had dit voorspeld?   ( 764)
Eric, Amsterdam -- 17-12-2010 22:27
Re : Wie had dit voorspeld?   ( 743)
David (Beersel) -- 17-12-2010 22:29
WRF geeft overal wel een sneeuwbom aan dus ooit   ( 787)
Rick (Roermond) ( 27m) -- 17-12-2010 22:32
Re : Dit poste ik gisteren   ( 888)
Remco(Amstelveen-zuid) -- 17-12-2010 22:33
zat al een tijdje in de modellen   ( 601)
sebastiaan (bussum) -- 17-12-2010 22:44
+1   ( 534)
Frenk (Arnhem) -- 17-12-2010 23:02