mooi kaartje van de sneeuw die heel dichtbij is

Bericht van: stevie waregem , 18-12-2010 15:03 

zou wel eens heel veel kunnen vallen


mooi kaartje van de sneeuw die heel dichtbij is   ( 1445)
stevie waregem -- 18-12-2010 15:03
Bang afwachten   ( 884)
Niels (Moerbeke-Geraardsbergen) -- 18-12-2010 15:04
  We zullen wel zien 😉  
sebastiaan (Tienen/Vlaams-Brabant) -- 18-12-2010 15:07
Enige wat we kunnen   ( 639)
Niels (Moerbeke-Geraardsbergen) -- 18-12-2010 15:07
Re : Bang afwachten   ( 626)
Kimme (Bever) -- 18-12-2010 15:10
Re : Bang afwachten   ( 541)
sebastiaan (Tienen/Vlaams-Brabant) -- 18-12-2010 15:12
Hier idem, ik maak me zorgen   ( 523)
René (Oss) -- 18-12-2010 15:18
  Re :Het wordt alsmaar dreigender hier.  
Fre uit Deerlijk -- 18-12-2010 15:04
ah buurman   ( 595)
stevie waregem -- 18-12-2010 15:11
Re : ah buurman   ( 443)
Fre uit Deerlijk -- 18-12-2010 15:30