Re : ah buurman

Bericht van: Fre uit Deerlijk , 18-12-2010 15:30 

Er doen geruchten dat ze de naam zullen veranderen in sneeuw corrida.

mooi kaartje van de sneeuw die heel dichtbij is   ( 1445)
stevie waregem -- 18-12-2010 15:03
Bang afwachten   ( 886)
Niels (Moerbeke-Geraardsbergen) -- 18-12-2010 15:04
  We zullen wel zien 😉  
sebastiaan (Tienen/Vlaams-Brabant) -- 18-12-2010 15:07
Enige wat we kunnen   ( 640)
Niels (Moerbeke-Geraardsbergen) -- 18-12-2010 15:07
Re : Bang afwachten   ( 628)
Kimme (Bever) -- 18-12-2010 15:10
Re : Bang afwachten   ( 543)
sebastiaan (Tienen/Vlaams-Brabant) -- 18-12-2010 15:12
Hier idem, ik maak me zorgen   ( 525)
René (Oss) -- 18-12-2010 15:18
  Re :Het wordt alsmaar dreigender hier.  
Fre uit Deerlijk -- 18-12-2010 15:04
ah buurman   ( 598)
stevie waregem -- 18-12-2010 15:11
Re : ah buurman   ( 445)
Fre uit Deerlijk -- 18-12-2010 15:30