Re : Mooi zeg!

Bericht van: Jeroen (Centr A`pen) , 20-12-2010 13:41 

ik ga je straks nog mailen!
10cm is heel mooi. (ref. je boek!)

Sneeuwgroeten uit Zweden   ( 1605)
Jeroen (Centr A`pen) -- 20-12-2010 13:19
Hopelijk niet weer bij ons in Mellerud   ( 808)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 20-12-2010 13:22
Re : Hopelijk niet weer bij ons in Mellerud   ( 498)
Stefan (Groningen) -- 20-12-2010 13:58
Mooi zeg!   ( 585)
Gert C (Drongen) ( 11m) -- 20-12-2010 13:36
Re : Mooi zeg!   ( 510)
Jeroen (Centr A`pen) -- 20-12-2010 13:41
bevrijd ? 😀   ( 619)
joachim (Oost-Vlaanderen) -- 20-12-2010 13:39
Re : bevrijd ? 😀   ( 548)
Jeroen (Centr A`pen) -- 20-12-2010 13:42
Re : bevrijd ? 😀   ( 499)
joachim (Oost-Vlaanderen) -- 20-12-2010 13:50
Mooi Jeroen!   ( 556)
Theo (Buren Ameland) -- 20-12-2010 13:50
Dat is andere sneeuwkoek 🙂.   ( 495)
Katya - As (B) ( 74m) -- 20-12-2010 14:34
welkom   ( 651)
Jeroen (Centr A`pen) -- 20-12-2010 15:09