welkom

Bericht van: Jeroen (Centr A`pen) , 20-12-2010 15:09 

altijd welkom hier, zowel op bezoek als op jezelf!

http://www.holidaysweden.webs.com

Sneeuwgroeten uit Zweden   ( 1605)
Jeroen (Centr A`pen) -- 20-12-2010 13:19
Hopelijk niet weer bij ons in Mellerud   ( 808)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 20-12-2010 13:22
Re : Hopelijk niet weer bij ons in Mellerud   ( 498)
Stefan (Groningen) -- 20-12-2010 13:58
Mooi zeg!   ( 586)
Gert C (Drongen) ( 11m) -- 20-12-2010 13:36
Re : Mooi zeg!   ( 510)
Jeroen (Centr A`pen) -- 20-12-2010 13:41
bevrijd ? 😀   ( 620)
joachim (Oost-Vlaanderen) -- 20-12-2010 13:39
Re : bevrijd ? 😀   ( 549)
Jeroen (Centr A`pen) -- 20-12-2010 13:42
Re : bevrijd ? 😀   ( 499)
joachim (Oost-Vlaanderen) -- 20-12-2010 13:50
Mooi Jeroen!   ( 556)
Theo (Buren Ameland) -- 20-12-2010 13:50
Dat is andere sneeuwkoek 🙂.   ( 496)
Katya - As (B) ( 74m) -- 20-12-2010 14:34
welkom   ( 652)
Jeroen (Centr A`pen) -- 20-12-2010 15:09