Re : Regio Z en ZO veel sneeuw do-vrij?

Bericht van: Jef (Zolder, Limburg) , 21-12-2010 10:13 

Ik zie dauwpunten en T2m nipt onder 0 en een aanhoudend neerslagsignaal.

Mogelijk een cm of 5-10 erbij in sommige regio's.

Nieuwe EPS   ( 1666)
Arjen (Jessheim, Noorwegen) ( 204m) -- 21-12-2010 10:11
Re : Regio Z en ZO veel sneeuw do-vrij?   ( 1347)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 21-12-2010 10:13
Re : Nieuwe EPS   ( 1245)
Takkie (Amstelveen) -- 21-12-2010 10:13
@ Takkie   ( 1085)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 21-12-2010 10:14
Re : @ Takkie   ( 883)
Takkie (Amstelveen) -- 21-12-2010 10:18
Niet alleen overdag...   ( 856)
Arjen (Jessheim, Noorwegen) ( 204m) -- 21-12-2010 10:19
Re : Niet alleen overdag...   ( 690)
Takkie (Amstelveen) -- 21-12-2010 10:21
Re : @ Takkie   ( 838)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 21-12-2010 10:21
Re : @ Takkie   ( 692)
Takkie (Amstelveen) -- 21-12-2010 10:23
Niet de sneeuwhoop, maar deze vindt je...   ( 1195)
Arjen (Jessheim, Noorwegen) ( 204m) -- 21-12-2010 10:18
Re : Nieuwe EPS   ( 990)
Arjen (Jessheim, Noorwegen) ( 204m) -- 21-12-2010 10:16
Vraag over de-icing   ( 772)
Peter (Haarlem) -- 21-12-2010 10:21
Re : Vraag over de-icing   ( 741)
Takkie (Amstelveen) -- 21-12-2010 10:22
Re : Vraag over de-icing   ( 686)
Arjen (Jessheim, Noorwegen) ( 204m) -- 21-12-2010 10:27
Aanvulling...   ( 740)
Arjen (Jessheim, Noorwegen) ( 204m) -- 21-12-2010 10:31
Dank voor je antwoord!   ( 595)
Peter (Haarlem) -- 21-12-2010 10:33
Re : Dank voor je antwoord!   ( 547)
Takkie (Amstelveen) -- 21-12-2010 10:38
Yesss...   ( 615)
Peter (Haarlem) -- 21-12-2010 10:41
Re : Nieuwe EPS   ( 705)
Sam Purmer -- 21-12-2010 10:24