Scheveningen ook nog steeds diep winters

Bericht van: Chris vd Bos (Haarlem) , 22-12-2010 11:06 

dit wordt misschien wel het langst liggende strandsneeuwdek sinds... 1979? oid

Zelfs op de havenhoofden houdt het pak stand.


WRF: Ons aanvoergebied vanaf de Kerst   ( 1749)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 22-12-2010 10:59
Het drupt hier nog steeds van de daken.. Tact -0.9C   ( 995)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 22-12-2010 11:01
Re : Het drupt hier nog steeds van de daken.. Tact -0.9C   ( 738)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 22-12-2010 11:06
Re : Het drupt hier nog steeds van de daken.. Tact -0.9C   ( 724)
Robin (Spijkenisse) -- 22-12-2010 11:06
Hier vannacht ook wat gedrup.   ( 660)
Jim (Voorburg) -- 22-12-2010 11:09
Ach, zolang   ( 832)
Maartje (Hellevoetsluis) -- 22-12-2010 11:11
Re : WRF: Ons aanvoergebied vanaf de Kerst   ( 952)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 22-12-2010 11:02
Re : WRF: Ons aanvoergebied vanaf de Kerst   ( 852)
Takkie (Amstelveen) -- 22-12-2010 11:02
Re : WRF: Ons aanvoergebied vanaf de Kerst   ( 790)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 22-12-2010 11:03
Re : WRF: Ons aanvoergebied vanaf de Kerst   ( 744)
Takkie (Amstelveen) -- 22-12-2010 11:04
Re : WRF: Ons aanvoergebied vanaf de Kerst   ( 643)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 22-12-2010 11:07
Re : WRF: Ons aanvoergebied vanaf de Kerst   ( 661)
Takkie (Amstelveen) -- 22-12-2010 11:08
Re : WRF: Ons aanvoergebied vanaf de Kerst   ( 673)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 22-12-2010 11:10
Re : WRF: Ons aanvoergebied vanaf de Kerst   ( 649)
Takkie (Amstelveen) -- 22-12-2010 11:15
Scheveningen ook nog steeds diep winters   ( 961)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 22-12-2010 11:06
  Zeer pijnlijk om te zien 🙁 geen sneeuw hier.  
Roy (Sint Maarten) -- 22-12-2010 11:03
sneeuw aan de bomen   ( 735)
Martin (Arnhem) -- 22-12-2010 11:07
Re : WRF: Ons aanvoergebied vanaf de Kerst   ( 719)
Wallie (Lelystad) -- 22-12-2010 11:10