Re : WRF: Ons aanvoergebied vanaf de Kerst

Bericht van: Chris vd Bos (Haarlem) , 22-12-2010 11:07 

[...]

Da's geen stad....


Hogere bevolkingsdichtheid van Amsterdam en toch wel een minstens even groot stadseffect lijkt me.

WRF: Ons aanvoergebied vanaf de Kerst   ( 1749)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 22-12-2010 10:59
Het drupt hier nog steeds van de daken.. Tact -0.9C   ( 995)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 22-12-2010 11:01
Re : Het drupt hier nog steeds van de daken.. Tact -0.9C   ( 736)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 22-12-2010 11:06
Re : Het drupt hier nog steeds van de daken.. Tact -0.9C   ( 722)
Robin (Spijkenisse) -- 22-12-2010 11:06
Hier vannacht ook wat gedrup.   ( 659)
Jim (Voorburg) -- 22-12-2010 11:09
Ach, zolang   ( 830)
Maartje (Hellevoetsluis) -- 22-12-2010 11:11
Re : WRF: Ons aanvoergebied vanaf de Kerst   ( 951)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 22-12-2010 11:02
Re : WRF: Ons aanvoergebied vanaf de Kerst   ( 850)
Takkie (Amstelveen) -- 22-12-2010 11:02
Re : WRF: Ons aanvoergebied vanaf de Kerst   ( 790)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 22-12-2010 11:03
Re : WRF: Ons aanvoergebied vanaf de Kerst   ( 743)
Takkie (Amstelveen) -- 22-12-2010 11:04
Re : WRF: Ons aanvoergebied vanaf de Kerst   ( 643)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 22-12-2010 11:07
Re : WRF: Ons aanvoergebied vanaf de Kerst   ( 659)
Takkie (Amstelveen) -- 22-12-2010 11:08
Re : WRF: Ons aanvoergebied vanaf de Kerst   ( 672)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 22-12-2010 11:10
Re : WRF: Ons aanvoergebied vanaf de Kerst   ( 647)
Takkie (Amstelveen) -- 22-12-2010 11:15
Scheveningen ook nog steeds diep winters   ( 960)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 22-12-2010 11:06
  Zeer pijnlijk om te zien 🙁 geen sneeuw hier.  
Roy (Sint Maarten) -- 22-12-2010 11:03
sneeuw aan de bomen   ( 733)
Martin (Arnhem) -- 22-12-2010 11:07
Re : WRF: Ons aanvoergebied vanaf de Kerst   ( 717)
Wallie (Lelystad) -- 22-12-2010 11:10