Wat een omslag weer zeg!

Bericht van: Richard (Spijkenisse) , 22-12-2010 21:37 

Donderdag op vrijdag meer sneeuwkansen met bries wind. Volgende week kwakkel?


Maarja morgen hopelijk weer beter

De pluim   ( 2926)
Daniƫl (Blauwestad-Oldambt) -- 22-12-2010 21:35
Mooie pluim   ( 1427)
Sander (Nieuwegein) -- 22-12-2010 21:36
Re : Mooie pluim   ( 1140)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 22-12-2010 21:37
Re : Mooie pluim   ( 992)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 22-12-2010 21:39
Ochtend runs zijn (bijna) altijd   ( 901)
Frenk (Arnhem) -- 22-12-2010 21:44
Wat een flipperkast!   ( 1022)
Marc (Brugge - St. Kruis) -- 22-12-2010 21:39
  Re : Woapsa! Daar gaat de pluim weer! 😀 Haha, drama! 😀  
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 22-12-2010 21:36
Zeer goed   ( 1214)
Roeland (Deurne - NL) -- 22-12-2010 21:37
  valt nog alleszins mee toch  
Christiaan (Utrecht) -- 22-12-2010 21:37
Goed! op kt prima en daarna..   ( 1097)
Roelant (Utrecht-West) -- 22-12-2010 21:37
Re : De pluim   ( 1011)
Erik (Dieren) -- 22-12-2010 21:37
Valt mij nog mee   ( 1070)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 22-12-2010 21:37
Re : Valt mij nog mee   ( 794)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 22-12-2010 21:39
Re : Valt mij nog mee   ( 668)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 22-12-2010 21:42
Re : Valt mij nog mee   ( 627)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 22-12-2010 21:43
Re : Valt mij nog mee   ( 595)
Martin (Wolvega) -- 22-12-2010 21:52
Klopt.   ( 629)
Stefan (Groningen) -- 22-12-2010 21:47
Ik vind 'm niet best   ( 603)
Jan Gerke (Damwoude) -- 22-12-2010 21:50
t/m dinsdag genieten   ( 951)
Maurits (Leeuwarden) -- 22-12-2010 21:37
Wat een omslag weer zeg!   ( 997)
Richard (Spijkenisse) -- 22-12-2010 21:37
Wat een aardverschuiving weer   ( 976)
Roel (Melderslo) ( 23m) -- 22-12-2010 21:37
Re : Wat een aardverschuiving weer   ( 790)
Roelant (Utrecht-West) -- 22-12-2010 21:39
Re : Wat een aardverschuiving weer   ( 591)
Roel (Melderslo) ( 23m) -- 22-12-2010 21:51
Re : Wat een aardverschuiving weer   ( 604)
Gino (Brasschaat) -- 22-12-2010 21:51
Re : De pluim   ( 835)
Edwin (Zwaag) -- 22-12-2010 21:38
Je wordt misleid door de grafiek   ( 988)
Wim (Lomm) ( 18m) -- 22-12-2010 21:38
Zeer slecht 🙁   ( 985)
Pieter (Genk) -- 22-12-2010 21:38
Re : De pluim   ( 939)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 22-12-2010 21:38
Nog een geluk dat UKMO wel standvast is!   ( 753)
Marc (Brugge - St. Kruis) -- 22-12-2010 21:47
Re : Nog een geluk dat UKMO wel standvast is!   ( 685)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 22-12-2010 21:50
Misschien heeft Ben daar een verklaring voor?   ( 608)
Jan Gerke (Damwoude) -- 22-12-2010 21:53
Re : Nog een geluk dat UKMO wel standvast is!   ( 601)
Martin (Wolvega) -- 22-12-2010 21:54
Re : Nog een geluk dat UKMO wel standvast is!   ( 663)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 22-12-2010 22:07
Re : Nog een geluk dat UKMO wel standvast is!   ( 596)
Marc (Brugge - St. Kruis) -- 22-12-2010 22:18
Re : Nog een geluk dat UKMO wel standvast is!   ( 544)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 22-12-2010 22:31
Re : De pluim   ( 564)
Marc (Brugge - St. Kruis) -- 22-12-2010 22:03
Wat een omslag... verder gewoon een prima pluim.   ( 815)
Jim (Voorburg) -- 22-12-2010 21:39
Ongehoorde ommezwaai alweer   ( 884)
Willem (Gent) -- 22-12-2010 21:39
  Liever kwakkel dan Kn...  
Etienne (StOedenrodeNB) -- 22-12-2010 21:39
  Verder dan 5 dagen berekenen heeft weinig zin.  
xa4 (Torhout) -- 22-12-2010 21:40
Re : Verder dan 5 dagen berekenen heeft weinig zin.   ( 727)
Pieter (Genk) -- 22-12-2010 21:42
Re : Verder dan 5 dagen berekenen heeft weinig zin.   ( 646)
Sander (Nieuwegein) -- 22-12-2010 21:43
Re : Verder dan 5 dagen berekenen heeft weinig zin.   ( 673)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 22-12-2010 21:43
Re : Verder dan 5 dagen berekenen heeft weinig zin.   ( 597)
Gino (Brasschaat) -- 22-12-2010 21:52
ECMWF wordt steeds ongeloofwaardiger!   ( 1173)
Mark (Veenendaal) -- 22-12-2010 21:41
Re : ECMWF wordt steeds ongeloofwaardiger!   ( 631)
Robin (Spijkenisse) -- 22-12-2010 21:49
Factoren   ( 625)
Etienne (StOedenrodeNB) -- 22-12-2010 21:57
Niet best   ( 765)
Martin (Dordrecht) ( -2m) -- 22-12-2010 21:41
Re : De pluim   ( 630)
Robin (Spijkenisse) -- 22-12-2010 21:45
Drama ! Niet goed.   ( 712)
Oud-Gebruiker <ID-1912> -- 22-12-2010 21:45
Arme Jan-Jaap   ( 766)
Naut (Meppel) -- 22-12-2010 21:45
  😀 😀 😀 Uhhh, 11-stedenrun...?  
Dirk (Sneek) ( 1m) -- 22-12-2010 21:47
  Jaap-Jan toch? 😀  
Jim (Voorburg) -- 22-12-2010 21:52
  slechte avondruns, enkel UKMO is winters in GKB  
Regi(S-M-Leerne, bij Gent) -- 22-12-2010 21:46
Slecht?   ( 619)
Kimme (Bever) -- 22-12-2010 21:49
winters tot en met maandag, ja, maar.............   ( 686)
Regi(S-M-Leerne, bij Gent) -- 22-12-2010 21:55
Re : winters tot en met maandag, ja, maar.............   ( 548)
Kimme (Bever) -- 22-12-2010 22:09
zeker niet secht   ( 623)
antoine(Haasdonk) -- 22-12-2010 21:46
Korte termijn uitstekend, Wat laat iedereen zich toch kennen   ( 639)
Jeroen(Hoorn) ( -2m) -- 22-12-2010 21:49
Tja   ( 539)
Sander (Nieuwegein) -- 22-12-2010 21:52
Re : Vreselijk 🙁   ( 721)
Ernest (Maassluis) -- 22-12-2010 21:51