Re : iedereen prettig kerstfeest vanuit een stralend wit

Bericht van: Jordi (Utrecht/Ruurlosebroek) , 25-12-2010 10:42 

Ik wens ook iedereen fijne kerstdagen en een heel extreem weer jaar toe🙂 Laat het nog extremer worden van 2010😀

Tact -8,1 C.
Tmin -10,5

20 cm sneeuw.
Geboren en getogen Achterhoeker | Altijd al zeer geïnteresseerd in het weer | Werkzaam bij RTL Weer en Buienradar

iedereen prettig kerstfeest vanuit een stralend wit   ( 1112)
Marcel (Luyksgestel) ( 35m) -- 25-12-2010 10:33
Re : iedereen prettig kerstfeest vanuit een stralend wit   ( 688)
Jordi (Utrecht/Ruurlosebroek) -- 25-12-2010 10:42
Re : Vanuit Schiedam   ( 599)
Frans (Schiedam) -- 25-12-2010 10:44
Re :Venlo-'t Ven ; Stralend wit, Tact -5.7 C   ( 551)
Theo (Venlo) -- 25-12-2010 10:58
Prettig kerstfeest toegewenst.   ( 556)
Bouke (Schellinkhout WFL-NH) -- 25-12-2010 11:00
Re : Fijne kerst vanuit een zonnig Steenbergen   ( 532)
Robbin (Steenbergen) ( 2m) -- 25-12-2010 11:04
Prettige feestdagen uit Nazareth   ( 694)
Jeroen (Zwevegem) ( 41m) -- 25-12-2010 11:09
Iedereen prettig kerstfeest vanuit een prachtig   ( 534)
René (Oss) -- 25-12-2010 11:11
  Prettig Kerstfeest!  
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 25-12-2010 11:12
HO HO HO   ( 645)
Peter (Ameide) -- 25-12-2010 11:13
Prettig kerstfeest vanuit Hellevoetsluis   ( 650)
Maartje (Hellevoetsluis) -- 25-12-2010 11:19
Re :Iedereen Prettige Kerstdagen   ( 635)
Gerard(Sluis, Z-Vl) -- 25-12-2010 11:49