Iedereen prettig kerstfeest vanuit een prachtig

Bericht van: RenĂ© (Oss) , 25-12-2010 11:11 

Simpelveld Tact -6,1 C

iedereen prettig kerstfeest vanuit een stralend wit   ( 1114)
Marcel (Luyksgestel) ( 35m) -- 25-12-2010 10:33
Re : iedereen prettig kerstfeest vanuit een stralend wit   ( 689)
Jordi (Utrecht/Ruurlosebroek) -- 25-12-2010 10:42
Re : Vanuit Schiedam   ( 600)
Frans (Schiedam) -- 25-12-2010 10:44
Re :Venlo-'t Ven ; Stralend wit, Tact -5.7 C   ( 553)
Theo (Venlo) -- 25-12-2010 10:58
Prettig kerstfeest toegewenst.   ( 557)
Bouke (Schellinkhout WFL-NH) -- 25-12-2010 11:00
Re : Fijne kerst vanuit een zonnig Steenbergen   ( 533)
Robbin (Steenbergen) ( 2m) -- 25-12-2010 11:04
Prettige feestdagen uit Nazareth   ( 694)
Jeroen (Zwevegem) ( 41m) -- 25-12-2010 11:09
Iedereen prettig kerstfeest vanuit een prachtig   ( 536)
René (Oss) -- 25-12-2010 11:11
  Prettig Kerstfeest!  
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 25-12-2010 11:12
HO HO HO   ( 646)
Peter (Ameide) -- 25-12-2010 11:13
Prettig kerstfeest vanuit Hellevoetsluis   ( 652)
Maartje (Hellevoetsluis) -- 25-12-2010 11:19
Re :Iedereen Prettige Kerstdagen   ( 635)
Gerard(Sluis, Z-Vl) -- 25-12-2010 11:49