Onweer en bliksem ..dat is lang geleden hier

Bericht van: Aad(Roelofarendsveen) , 10-06-2011 18:15 

Vuurwerk eindelijk hier.. maar zo te zien sterft het langzaam weer uit 😉
Bloedhekel aan regen en mag ze wel de regenfetisjisten........ maar snappen doe ik ze niet 😀

Onweer en bliksem ..dat is lang geleden hier   ( 872)
Aad(Roelofarendsveen) -- 10-06-2011 18:15
Hier zou je toch wat van..   ( 728)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 10-06-2011 18:19
Re : Hier zou je toch wat van..   ( 1001)
Erwin (Zelhem, Gld) ( 18m) -- 10-06-2011 18:24
Juist ja! 😀   ( 640)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 10-06-2011 18:27
Re : Onweer en bliksem ..dat is lang geleden hier   ( 621)
Aad(Roelofarendsveen) -- 10-06-2011 18:26
Te Wageningen nadert een soort shelfje   ( 591)
Hans (Holsloot/Wageningen) -- 10-06-2011 18:51
Net een wall cloud waargenomen   ( 577)
Bernard (Bennekom) ( 20m) -- 10-06-2011 18:55