Re : Hier zou je toch wat van..

Bericht van: Erwin (Zelhem, Gld) , 10-06-2011 18:24 

( Hele boze smiley) 😉

Meer van mijn foto's zien? Kijk dan op https://www.instagram.com/erwin_klein1

Onweer en bliksem ..dat is lang geleden hier   ( 871)
Aad(Roelofarendsveen) -- 10-06-2011 18:15
Hier zou je toch wat van..   ( 728)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 10-06-2011 18:19
Re : Hier zou je toch wat van..   ( 1001)
Erwin (Zelhem, Gld) ( 18m) -- 10-06-2011 18:24
Juist ja! 😀   ( 640)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 10-06-2011 18:27
Re : Onweer en bliksem ..dat is lang geleden hier   ( 621)
Aad(Roelofarendsveen) -- 10-06-2011 18:26
Te Wageningen nadert een soort shelfje   ( 590)
Hans (Holsloot/Wageningen) -- 10-06-2011 18:51
Net een wall cloud waargenomen   ( 576)
Bernard (Bennekom) ( 20m) -- 10-06-2011 18:55