Weet iemand nog waar het KF ligt?

Bericht van: Edward(Zwijndrecht NL) , 29-06-2011 01:20 

Ik zou zeggen hier, zie schets, want volgens mij is alles boven land nog steeds ontstaan op de warme theta-W tong.

Bericht laatst bijgewerkt: 29-06-2011 01:21
Wanneer gaat hij onder?!

Weet iemand nog waar het KF ligt?   ( 1365)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 29-06-2011 01:20
Zie de SatRep van 21:00 UTC   ( 1033)
Jaap-Jan (Assendelft) -- 29-06-2011 01:23
Re : Zie de SatRep van 21:00 UTC   ( 718)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 29-06-2011 01:27
Re : Zie de SatRep van 21:00 UTC   ( 660)
Rick (Zwijndrecht) -- 29-06-2011 01:36
Hoeveel toetje wil je hebben?   ( 623)
Lennart (mobiel) -- 29-06-2011 01:50