Re : Zie de SatRep van 21:00 UTC

Bericht van: Edward(Zwijndrecht NL) , 29-06-2011 01:27 

Het lijkt er wel op ja. Vandaar ook de activiteit voor de W-kust die maar door blijft gaan.
Bericht laatst bijgewerkt: 29-06-2011 01:28
Wanneer gaat hij onder?!

Weet iemand nog waar het KF ligt?   ( 1365)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 29-06-2011 01:20
Zie de SatRep van 21:00 UTC   ( 1034)
Jaap-Jan (Assendelft) -- 29-06-2011 01:23
Re : Zie de SatRep van 21:00 UTC   ( 720)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 29-06-2011 01:27
Re : Zie de SatRep van 21:00 UTC   ( 661)
Rick (Zwijndrecht) -- 29-06-2011 01:36
Hoeveel toetje wil je hebben?   ( 624)
Lennart (mobiel) -- 29-06-2011 01:50