Niet álle zijn onzichtbaar

Bericht van: Klaas (Wageningen) , 01-02-2012 19:00 

Deze is er echter geen: de T500 is -35, de algemene ondergrens begint bij -42.

Is dat laagje van vrijdag een (soort) Polar-low?   ( 1591)
Seppie (Buren GLD.) -- 01-02-2012 18:55
Re : Is dat laagje van vrijdag een (soort) Polar-low?   ( 1173)
Robin (Tiel) -- 01-02-2012 18:57
Niet álle zijn onzichtbaar   ( 979)
Klaas (Wageningen) -- 01-02-2012 19:00
Re : Niet álle zijn onzichtbaar   ( 669)
leviathanfd (Heerlen) -- 01-02-2012 19:33
Polar-lows worden niet op weerkaarten geboren 😉   ( 1233)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 01-02-2012 19:00
Re : Polar-lows worden niet op weerkaarten geboren 😉   ( 762)
Jaap (Enkhuizen) -- 01-02-2012 19:29
Re : Is dat laagje van vrijdag een (soort) Polar-low?   ( 880)
Theo (Venlo) -- 01-02-2012 19:02
Je zou toch niet meer naar het westen kijken? 😉   ( 762)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 01-02-2012 19:02
Re : Is dat laagje van vrijdag een (soort) Polar-low?   ( 1028)
Anthony (Rotterdam) -- 01-02-2012 19:04
Re : Is dat laagje van vrijdag een (soort) Polar-low?   ( 478)
Han Purmerend -- 01-02-2012 21:04
In ieder geval opmerkelijk   ( 876)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 01-02-2012 19:31