Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
15daags Leeuwarden
Bericht van: Gerrit-Jan (Dokkum) , 05-02-2012 10:27
Par dagen met + temp, kan uiteraard nog veranderen
Voor de rest prima pluim, niet al te veel dooi
Quote selectie
Facebook
|||
Twitter
|||
Youtube
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Pluim 15 daagse
(
2403)
Stijn (Hove) -- 05-02-2012 10:13
Wederom een geweldige pluim
(
1294)
joost (santpoort-noord) -- 05-02-2012 10:14
Woensdag/donderdag cruciaal
(
1558)
Jan Gerke (Damwoude) -- 05-02-2012 10:15
Re : Woensdag/donderdag cruciaal
(
1034)
Raymond Witvoet (Arnhem) -- 05-02-2012 10:31
onzin
(
975)
sebastiaan (bussum) -- 05-02-2012 10:41
Re : onzin
(
723)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 05-02-2012 10:58
voor een deel
(
721)
sebastiaan (bussum) -- 05-02-2012 11:06
2e koudegolf?
(
1560)
Waldo (Arnhem) -- 05-02-2012 10:19
Re : 2e koudegolf?
(
1015)
Han Purmerend -- 05-02-2012 10:24
Re : 2e koudegolf?
(
850)
Waldo (Arnhem) -- 05-02-2012 10:26
Re : 2e koudegolf?
(
708)
Han Purmerend -- 05-02-2012 10:48
Is dat niet het einde van een vorstperiode?
(
1047)
Roel(Steenwijk) -- 05-02-2012 10:28
Re : Is dat niet het einde van een vorstperiode?
(
792)
Robin (Spijkenisse) -- 05-02-2012 10:34
koudegolf wel, vorstperiode niet
(
735)
sebastiaan (bussum) -- 05-02-2012 10:41
Re : Is dat niet het einde van een vorstperiode?
(
645)
Han Purmerend -- 05-02-2012 10:50
dat klopt niet
(
602)
sebastiaan (bussum) -- 05-02-2012 10:57
Huh ? Toch net andersom dan?
(
638)
Bert-Jan (Tholen)
(
-1m)
-- 05-02-2012 11:16
Lijkt me onjuist
(
709)
Lennart (Ottersum)
(
14m)
-- 05-02-2012 11:11
15daags Leeuwarden
(
1610)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 05-02-2012 10:27
Woensdag en donderdag zitten me niet lekker
(
991)
Jan Gerke (Damwoude) -- 05-02-2012 10:30
Tja dat is het nadeel hier..
(
947)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 05-02-2012 10:35
Re : Pluim 15 daagse noord
Daniƫl (Blauwestad-Oldambt) -- 05-02-2012 10:30
En die van vlissingen? Voor het neerslagsignaal van maandag
(
819)
Miguel (Varsenare)
(
15m)
-- 05-02-2012 10:41
Niet veel helaas..
(
850)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 05-02-2012 10:49
Dat is inderdaad jammer.
(
625)
Miguel (Varsenare)
(
15m)
-- 05-02-2012 10:58
Re : Dat is inderdaad jammer.
(
624)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 05-02-2012 11:02
Nog zo'n tien ijsdagen in Vlissingen zo te zien
(
559)
Timothy (Merelbeke)
(
27m)
-- 05-02-2012 12:26