Lijkt me onjuist

Bericht van: Lennart (Ottersum) , 05-02-2012 11:11 

Er komt pas een einde aan een officiële koudegolf als het kwik in het hele land 24 uur boven 0 is. Dus door met de bestaande koudegolf!
Er komt een eind aan de koudegolf zodra het in de Bilt ook maar 1 sec. boven 0°C is. Een koudegolf kan nl. uitsluitend bestaan uit ijsdagen. Het hoeft dus ZEKER geen 24 uur boven nul te zijn!

Pluim 15 daagse   ( 2403)
Stijn (Hove) -- 05-02-2012 10:13
Wederom een geweldige pluim   ( 1294)
joost (santpoort-noord) -- 05-02-2012 10:14
Woensdag/donderdag cruciaal   ( 1558)
Jan Gerke (Damwoude) -- 05-02-2012 10:15
Re : Woensdag/donderdag cruciaal   ( 1036)
Raymond Witvoet (Arnhem) -- 05-02-2012 10:31
onzin   ( 976)
sebastiaan (bussum) -- 05-02-2012 10:41
Re : onzin   ( 725)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 05-02-2012 10:58
voor een deel   ( 721)
sebastiaan (bussum) -- 05-02-2012 11:06
2e koudegolf?   ( 1562)
Waldo (Arnhem) -- 05-02-2012 10:19
Re : 2e koudegolf?   ( 1017)
Han Purmerend -- 05-02-2012 10:24
Re : 2e koudegolf?   ( 851)
Waldo (Arnhem) -- 05-02-2012 10:26
Re : 2e koudegolf?   ( 709)
Han Purmerend -- 05-02-2012 10:48
Is dat niet het einde van een vorstperiode?   ( 1047)
Roel(Steenwijk) -- 05-02-2012 10:28
Re : Is dat niet het einde van een vorstperiode?   ( 793)
Robin (Spijkenisse) -- 05-02-2012 10:34
koudegolf wel, vorstperiode niet   ( 735)
sebastiaan (bussum) -- 05-02-2012 10:41
Re : Is dat niet het einde van een vorstperiode?   ( 645)
Han Purmerend -- 05-02-2012 10:50
dat klopt niet   ( 602)
sebastiaan (bussum) -- 05-02-2012 10:57
Huh ? Toch net andersom dan?   ( 638)
Bert-Jan (Tholen) ( -1m) -- 05-02-2012 11:16
Lijkt me onjuist   ( 710)
Lennart (Ottersum) ( 14m) -- 05-02-2012 11:11
15daags Leeuwarden   ( 1611)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 05-02-2012 10:27
Woensdag en donderdag zitten me niet lekker   ( 992)
Jan Gerke (Damwoude) -- 05-02-2012 10:30
Tja dat is het nadeel hier..   ( 948)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 05-02-2012 10:35
  Re : Pluim 15 daagse noord  
Daniël (Blauwestad-Oldambt) -- 05-02-2012 10:30
En die van vlissingen? Voor het neerslagsignaal van maandag   ( 819)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 05-02-2012 10:41
Niet veel helaas..   ( 850)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 05-02-2012 10:49
Dat is inderdaad jammer.   ( 625)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 05-02-2012 10:58
Re : Dat is inderdaad jammer.   ( 624)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 05-02-2012 11:02
Nog zo'n tien ijsdagen in Vlissingen zo te zien   ( 561)
Timothy (Merelbeke) ( 27m) -- 05-02-2012 12:26