ja en vorige week beweerde je dat het vanaf deze woensdag afgelopen zou zijn, dat was al zeker zo ging dat nou eenmaal in de meteorologie....
en ow ja maximum temperaturen van -5 waren overdreven en zouden er nooit van komen met deze februari zon
Quote selectie
( 725)
( 782)
Ik kijk ook de hele run mee
( 674)
( 781)
( 629)
( 565)