Waarschijnlijk worden we gered door de koude lucht die binnenstroomt zodat het ondanks een NO-wind wel blijft vriezen.Dauwpunt zit ook ruim onder nul, het ijs heeft waarschijnlijk weinig te lijden
Quote selectie
( 727)
( 782)
Ik kijk ook de hele run mee
( 674)
( 781)
( 630)
( 566)