Geheel herkenbaar

Bericht van: Vincent (NO Brabant) , 08-02-2012 12:52 

Ik haat die Ierlandbeesten... 🙁
Fanatiek stratushater

Nog meer mensen die last hebben van normvervaging?   ( 1806)
Ben (Utrecht) ( 2m) -- 08-02-2012 12:32
Re : Nog meer mensen die last hebben van normvervaging?   ( 1108)
Karim (Evergem) -- 08-02-2012 12:35
Re : Nog meer mensen die last hebben van normvervaging?   ( 864)
Ben (Utrecht) ( 2m) -- 08-02-2012 12:41
Geheel herkenbaar   ( 706)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 08-02-2012 12:52
niet mee eens   ( 734)
sebastiaan (bussum) -- 08-02-2012 12:57
Re : Nog meer mensen die last hebben van normvervaging?   ( 830)
Robin (Spijkenisse) -- 08-02-2012 12:36
Jazeker   ( 1524)
Micha (Bodegraven) -- 08-02-2012 12:36
Die heb ik ook   ( 718)
Sander (Waddinxveen) ( -5m) -- 08-02-2012 13:18
Re : Nog meer mensen die last hebben van normvervaging?   ( 680)
Pieter (Delft) -- 08-02-2012 12:40
Re : Nog meer mensen die last hebben van normvervaging?   ( 549)
Rikkie (Meerhout) -- 08-02-2012 12:54
Niet zo...-2 a -3 overdag. Heerlijk winterweer!   ( 719)
Jorge (Middelburg) -- 08-02-2012 12:41
Ik vraag me af: hoeveel mensen ervaren dit weer eigenlijk?   ( 782)
Jorge (Middelburg) -- 08-02-2012 12:44
Re : Ik vraag me af: hoeveel mensen ervaren dit weer eigenlijk?   ( 675)
leviathanfd (Heerlen) -- 08-02-2012 12:46
Re : Ik vraag me af: hoeveel mensen ervaren dit weer eigenlijk?   ( 682)
Ben (Utrecht) ( 2m) -- 08-02-2012 12:47
Re : Ik vraag me af: hoeveel mensen ervaren dit weer eigenlijk?   ( 596)
leviathanfd (Heerlen) -- 08-02-2012 12:48
  Er zijn ook nog mensen die gewoon moeten werken  
Oud-Gebruiker <ID-647> ( 7m) -- 08-02-2012 13:14
Als vervelend.   ( 549)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 08-02-2012 13:36
helemaal mee eens   ( 518)
Gerard (Schagen, Petten) -- 08-02-2012 13:38
Re : Nog meer mensen die last hebben van normvervaging?   ( 749)
Robin (Spijkenisse) -- 08-02-2012 12:45
+1   ( 536)
Sander (Tegelen) ( 42m) -- 08-02-2012 12:49
contrast   ( 627)
sebastiaan (bussum) -- 08-02-2012 12:51
Re : Nog meer mensen die last hebben van normvervaging?   ( 620)
Waldo (Arnhem) -- 08-02-2012 12:58
Re : Nog meer mensen die last hebben van normvervaging?   ( 580)
Ton (Grootebroek) -- 08-02-2012 13:09
Estafette-verkoudheid...   ( 752)
Katya - Hasselt (B) ( 72m) -- 08-02-2012 13:42
  Zeer herkenbaar!  
Martine, Tholen -- 08-02-2012 14:13
  Zeer herkenbaar idd.  
Jaap-Jan (Assendelft) -- 08-02-2012 14:19