Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Als vervelend.
Bericht van: Steph. (Haarlem) , 08-02-2012 13:36
Ik wil in T-shirt buiten op een terras kunnen zitten.
Quote selectie
*Dat de Primeurman voor de kaarten uitkijkt wisten we al* *Fanatiek Regenliefhebber* * Bloedhekel aan de winter*
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Nog meer mensen die last hebben van normvervaging?
(
1806)
Ben (Utrecht)
(
2m)
-- 08-02-2012 12:32
Re : Nog meer mensen die last hebben van normvervaging?
(
1110)
Karim (Evergem) -- 08-02-2012 12:35
Re : Nog meer mensen die last hebben van normvervaging?
(
865)
Ben (Utrecht)
(
2m)
-- 08-02-2012 12:41
Geheel herkenbaar
(
706)
Vincent (NO Brabant)
(
12m)
-- 08-02-2012 12:52
niet mee eens
(
734)
sebastiaan (bussum) -- 08-02-2012 12:57
Re : Nog meer mensen die last hebben van normvervaging?
(
831)
Robin (Spijkenisse) -- 08-02-2012 12:36
Jazeker
(
1524)
Micha (Bodegraven) -- 08-02-2012 12:36
Die heb ik ook
(
719)
Sander (Waddinxveen)
(
-5m)
-- 08-02-2012 13:18
Re : Nog meer mensen die last hebben van normvervaging?
(
681)
Pieter (Delft) -- 08-02-2012 12:40
Re : Nog meer mensen die last hebben van normvervaging?
(
550)
Rikkie (Meerhout) -- 08-02-2012 12:54
Niet zo...-2 a -3 overdag. Heerlijk winterweer!
(
720)
Jorge (Middelburg) -- 08-02-2012 12:41
Ik vraag me af: hoeveel mensen ervaren dit weer eigenlijk?
(
783)
Jorge (Middelburg) -- 08-02-2012 12:44
Re : Ik vraag me af: hoeveel mensen ervaren dit weer eigenlijk?
(
676)
leviathanfd (Heerlen) -- 08-02-2012 12:46
Re : Ik vraag me af: hoeveel mensen ervaren dit weer eigenlijk?
(
682)
Ben (Utrecht)
(
2m)
-- 08-02-2012 12:47
Re : Ik vraag me af: hoeveel mensen ervaren dit weer eigenlijk?
(
597)
leviathanfd (Heerlen) -- 08-02-2012 12:48
Er zijn ook nog mensen die gewoon moeten werken
Oud-Gebruiker <ID-647>
(
7m)
-- 08-02-2012 13:14
Als vervelend.
(
550)
Steph. (Haarlem)
(
4m)
-- 08-02-2012 13:36
helemaal mee eens
(
519)
Gerard (Schagen, Petten) -- 08-02-2012 13:38
Re : Nog meer mensen die last hebben van normvervaging?
(
749)
Robin (Spijkenisse) -- 08-02-2012 12:45
+1
(
536)
Sander (Tegelen)
(
42m)
-- 08-02-2012 12:49
contrast
(
629)
sebastiaan (bussum) -- 08-02-2012 12:51
Re : Nog meer mensen die last hebben van normvervaging?
(
622)
Waldo (Arnhem) -- 08-02-2012 12:58
Re : Nog meer mensen die last hebben van normvervaging?
(
580)
Ton (Grootebroek) -- 08-02-2012 13:09
Estafette-verkoudheid...
(
754)
Katya - Hasselt (B)
(
72m)
-- 08-02-2012 13:42
Je bent niet de enigste die er last van heb,ik heb dat ook
Gea (Beilen) -- 08-02-2012 13:09
Zeer herkenbaar!
Martine, Tholen -- 08-02-2012 14:13
Zeer herkenbaar idd.
Jaap-Jan (Assendelft) -- 08-02-2012 14:19