Re : De "Almere" bui

Bericht van: almere , 23-08-2004 22:36 

Schitterend!
Die mist zag ik rond 20.30 uur ook.
Hier was trouwens ook hagel en regen (4 mm), maar lang niet zo erg als in Almere Buiten...

De "Almere" bui   ( 1110)
Tjeerd (Lelystad) -- 23-08-2004 22:34
Re : De "Almere" bui - hagel opgehoopt   ( 996)
Tjeerd (Lelystad) -- 23-08-2004 22:52
  Re : De "Almere" bui  
Tjeerd (Lelystad) -- 23-08-2004 22:34
Re : De "Almere" bui   ( 797)
almere -- 23-08-2004 22:36
Re : De "Almere" bui   ( 770)
Tjeerd (Lelystad) -- 23-08-2004 22:38
Re : De "Almere" bui   ( 757)
almere -- 23-08-2004 22:39
Re : De "Almere" bui   ( 707)
Tjeerd (Lelystad) -- 23-08-2004 22:45
Maar het gekke was...   ( 1030)
almere -- 23-08-2004 22:53
Re : Maar het gekke was...   ( 927)
Tjeerd (Lelystad) -- 23-08-2004 22:56
Precies... Sterker nog:   ( 695)
almere -- 23-08-2004 22:58
Re : Precies... Sterker nog:   ( 786)
Tjeerd (Lelystad) -- 23-08-2004 22:59
Re : De "Almere" bui   ( 1092)
Tjeerd (Lelystad) -- 23-08-2004 22:49