Re : De "Almere" bui

Bericht van: Tjeerd (Lelystad) , 23-08-2004 22:49 

En nog een achteraanzicht van de "Almere" bui, inmiddels in de buurt van Dronten.


http://tjeerddoosje.net

De "Almere" bui   ( 1110)
Tjeerd (Lelystad) -- 23-08-2004 22:34
Re : De "Almere" bui - hagel opgehoopt   ( 996)
Tjeerd (Lelystad) -- 23-08-2004 22:52
  Re : De "Almere" bui  
Tjeerd (Lelystad) -- 23-08-2004 22:34
Re : De "Almere" bui   ( 796)
almere -- 23-08-2004 22:36
Re : De "Almere" bui   ( 770)
Tjeerd (Lelystad) -- 23-08-2004 22:38
Re : De "Almere" bui   ( 756)
almere -- 23-08-2004 22:39
Re : De "Almere" bui   ( 706)
Tjeerd (Lelystad) -- 23-08-2004 22:45
Maar het gekke was...   ( 1029)
almere -- 23-08-2004 22:53
Re : Maar het gekke was...   ( 926)
Tjeerd (Lelystad) -- 23-08-2004 22:56
Precies... Sterker nog:   ( 694)
almere -- 23-08-2004 22:58
Re : Precies... Sterker nog:   ( 785)
Tjeerd (Lelystad) -- 23-08-2004 22:59
Re : De "Almere" bui   ( 1092)
Tjeerd (Lelystad) -- 23-08-2004 22:49