Dan van de 11de vind ik niet zo fijn 😋

Bericht van: Joachim (München) , 02-08-2012 22:43 

Dan zit ik nog in de Bretagne. Verder aardige kaarten!

Weer tijd voor een zomertje? Modellen zien er goed uit   ( 1401)
Daniël (Aalsmeer) ( -4m) -- 02-08-2012 22:38
Dan van de 11de vind ik niet zo fijn 😋   ( 817)
Joachim (München) ( 545m) -- 02-08-2012 22:43
Re : Weer tijd voor een zomertje? Modellen zien er goed uit   ( 863)
Ernest (Maassluis) -- 02-08-2012 22:47
Re : Weer tijd voor een zomertje? Modellen zien er goed uit   ( 775)
Daniël (Aalsmeer) ( -4m) -- 02-08-2012 23:04
Re : Weer tijd voor een zomertje? Modellen zien er goed uit   ( 512)
Ernest (Maassluis) -- 03-08-2012 10:39
Re : Weer tijd voor een zomertje? Modellen zien er goed uit   ( 446)
Daniël (Aalsmeer) ( -4m) -- 04-08-2012 00:50