Re : Weer tijd voor een zomertje? Modellen zien er goed uit

Bericht van: Daniël (Aalsmeer) , 02-08-2012 23:04 

Waar was je vorige week dan? In retrospec de mooiste zomer vijfdaagse van het seizoen.

Ook op termijn lijkt het zomerweer op te leven 🙂
Alles komt op zijn eigen tijd

Weer tijd voor een zomertje? Modellen zien er goed uit   ( 1401)
Daniël (Aalsmeer) ( -4m) -- 02-08-2012 22:38
Dan van de 11de vind ik niet zo fijn 😋   ( 817)
Joachim (München) ( 545m) -- 02-08-2012 22:43
Re : Weer tijd voor een zomertje? Modellen zien er goed uit   ( 863)
Ernest (Maassluis) -- 02-08-2012 22:47
Re : Weer tijd voor een zomertje? Modellen zien er goed uit   ( 776)
Daniël (Aalsmeer) ( -4m) -- 02-08-2012 23:04
Re : Weer tijd voor een zomertje? Modellen zien er goed uit   ( 513)
Ernest (Maassluis) -- 03-08-2012 10:39
Re : Weer tijd voor een zomertje? Modellen zien er goed uit   ( 446)
Daniël (Aalsmeer) ( -4m) -- 04-08-2012 00:50