Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
weekend zou opnieuw sneeuw kunnen brengen
Bericht van: Glenn (Kalmthout) , 15-01-2013 09:55
kansen erop nemen weer toe. Ook GFS laat het zondag stevig sneeuwen in Vlaanderen.
Quote selectie
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Pluim Noordoost stuk kouder!
(
2752)
Seppie (Buren GLD.) -- 15-01-2013 09:51
dooiaanval komt daar niet of nauwelijks door
Eric, Rotterdam -- 15-01-2013 09:53
Re : Pluim Noordoost stuk kouder!
(
1498)
Waldo (Arnhem) -- 15-01-2013 09:53
Oper is ontspoord..
(
1447)
Wietse (Groningen) -- 15-01-2013 09:55
Re : Oper is ontspoord..
(
960)
Rutger (Meppel) -- 15-01-2013 10:04
Re : Oper is ontspoord..
(
938)
Wietse (Groningen) -- 15-01-2013 10:06
Re : Oper is ontspoord..
(
804)
Eddy (Ommen) -- 15-01-2013 10:09
Eerste 5 dagen winter. Daarna onzeker
(
1215)
Sander (Tegelen)
(
42m)
-- 15-01-2013 09:54
Zuid en West zouden wel eens erg koud kunnen worden
(
1239)
Anthony (Rotterdam) -- 15-01-2013 09:55
Re : Zuid en West zouden wel eens erg koud kunnen worden
(
858)
Jorrit (Arnhem - Klarendal) -- 15-01-2013 09:58
Zet die van ZW er ook even bij..
(
1263)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 15-01-2013 09:55
Hij mag hem toch posten, post jij hem toch?
(
1078)
Chris (Eastermar)
(
1m)
-- 15-01-2013 09:56
Re : Hij mag hem toch posten, post jij hem toch?
(
947)
Sander (Tegelen)
(
42m)
-- 15-01-2013 09:57
Re : Hij mag hem toch posten, post jij hem toch?
(
816)
leviathanfd (Heerlen) -- 15-01-2013 10:01
Ik snap niet wat je moeilijk doet
(
992)
Jim (Voorburg) -- 15-01-2013 09:59
Re : Ik snap niet wat je moeilijk doet
(
765)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 15-01-2013 10:06
Re : Ik snap niet wat je moeilijk doet
(
705)
Ernest (Maassluis) -- 15-01-2013 10:12
Re : Ik snap niet wat je moeilijk doet
(
631)
Nathan (ZO Azie/Oceanie)
(
1m)
-- 15-01-2013 10:21
Re : Ik snap niet wat je moeilijk doet
(
486)
Ernest (Maassluis) -- 15-01-2013 10:57
Re : Ik snap niet wat je moeilijk doet
(
546)
Herman (Overloon) -- 15-01-2013 11:00
Re : Ik snap niet wat je moeilijk doet
(
496)
Ernest (Maassluis) -- 15-01-2013 11:09
Re : Ik snap niet wat je moeilijk doet
(
696)
Herman (Overloon) -- 15-01-2013 10:24
Re : Ik snap niet wat je moeilijk doet
(
482)
Ernest (Maassluis) -- 15-01-2013 10:58
Terschelling hetuniek eiland in het binneland...
(
536)
Jorge (Middelburg) -- 15-01-2013 10:37
Re : Terschelling hetuniek eiland in het binneland...
(
531)
Ernest (Maassluis) -- 15-01-2013 11:03
Re : Zet die van ZW er ook even bij..
(
602)
Rutger (Meppel) -- 15-01-2013 10:14
Koud ! Komende dagen niet boven de -5°C.
Mark (Groningen)
(
1m)
-- 15-01-2013 09:55
weekend zou opnieuw sneeuw kunnen brengen
(
1070)
Glenn (Kalmthout) -- 15-01-2013 09:55
Re : weekend zou opnieuw sneeuw kunnen brengen
(
831)
Dany (Courrière, 15 km oost van Namen, Hoogte 280 m)
(
280m)
-- 15-01-2013 10:03
Wordt spannende week zo
(
1592)
Stijn (Leuven) -- 15-01-2013 09:55
Morgen maximaal -9°C !!!
(
1011)
Emil (Groningen)
(
5m)
-- 15-01-2013 09:58
gemiddelde is -6°C?
Stijn (Brussel) -- 15-01-2013 10:00
Re : Morgen maximaal -9°C !!!
(
572)
Cees-Rotterdam -- 15-01-2013 10:53
Zo vriest zelfs de Luts dicht
(
867)
Nathan (ZO Azie/Oceanie)
(
1m)
-- 15-01-2013 09:59
Re : Pluim Noordoost stuk kouder!
(
741)
Eddy (Ommen) -- 15-01-2013 10:13
Gemiddelde laat het laag weer onderdoor trekken +168h
(
849)
Marijn (Snellegem)
(
12m)
-- 15-01-2013 10:22