Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Wordt spannende week zo
Bericht van: Stijn (Leuven) , 15-01-2013 09:55
Zuiden en België vaker in de gevarenzone met afwisseling van dooi en vorst. Regelmatig regen-ijzel-sneeuw van betekenis. Zo gaan ze nog door hun zoutvoorraad heen geraken...
Quote selectie
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Pluim Noordoost stuk kouder!
(
2751)
Seppie (Buren GLD.) -- 15-01-2013 09:51
dooiaanval komt daar niet of nauwelijks door
Eric, Rotterdam -- 15-01-2013 09:53
Re : Pluim Noordoost stuk kouder!
(
1497)
Waldo (Arnhem) -- 15-01-2013 09:53
Oper is ontspoord..
(
1447)
Wietse (Groningen) -- 15-01-2013 09:55
Re : Oper is ontspoord..
(
959)
Rutger (Meppel) -- 15-01-2013 10:04
Re : Oper is ontspoord..
(
938)
Wietse (Groningen) -- 15-01-2013 10:06
Re : Oper is ontspoord..
(
803)
Eddy (Ommen) -- 15-01-2013 10:09
Eerste 5 dagen winter. Daarna onzeker
(
1214)
Sander (Tegelen)
(
42m)
-- 15-01-2013 09:54
Zuid en West zouden wel eens erg koud kunnen worden
(
1238)
Anthony (Rotterdam) -- 15-01-2013 09:55
Re : Zuid en West zouden wel eens erg koud kunnen worden
(
857)
Jorrit (Arnhem - Klarendal) -- 15-01-2013 09:58
Zet die van ZW er ook even bij..
(
1262)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 15-01-2013 09:55
Hij mag hem toch posten, post jij hem toch?
(
1076)
Chris (Eastermar)
(
1m)
-- 15-01-2013 09:56
Re : Hij mag hem toch posten, post jij hem toch?
(
947)
Sander (Tegelen)
(
42m)
-- 15-01-2013 09:57
Re : Hij mag hem toch posten, post jij hem toch?
(
816)
leviathanfd (Heerlen) -- 15-01-2013 10:01
Ik snap niet wat je moeilijk doet
(
990)
Jim (Voorburg) -- 15-01-2013 09:59
Re : Ik snap niet wat je moeilijk doet
(
764)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 15-01-2013 10:06
Re : Ik snap niet wat je moeilijk doet
(
704)
Ernest (Maassluis) -- 15-01-2013 10:12
Re : Ik snap niet wat je moeilijk doet
(
630)
Nathan (ZO Azie/Oceanie)
(
1m)
-- 15-01-2013 10:21
Re : Ik snap niet wat je moeilijk doet
(
485)
Ernest (Maassluis) -- 15-01-2013 10:57
Re : Ik snap niet wat je moeilijk doet
(
544)
Herman (Overloon) -- 15-01-2013 11:00
Re : Ik snap niet wat je moeilijk doet
(
495)
Ernest (Maassluis) -- 15-01-2013 11:09
Re : Ik snap niet wat je moeilijk doet
(
694)
Herman (Overloon) -- 15-01-2013 10:24
Re : Ik snap niet wat je moeilijk doet
(
480)
Ernest (Maassluis) -- 15-01-2013 10:58
Terschelling hetuniek eiland in het binneland...
(
536)
Jorge (Middelburg) -- 15-01-2013 10:37
Re : Terschelling hetuniek eiland in het binneland...
(
529)
Ernest (Maassluis) -- 15-01-2013 11:03
Re : Zet die van ZW er ook even bij..
(
600)
Rutger (Meppel) -- 15-01-2013 10:14
Koud ! Komende dagen niet boven de -5°C.
Mark (Groningen)
(
1m)
-- 15-01-2013 09:55
weekend zou opnieuw sneeuw kunnen brengen
(
1068)
Glenn (Kalmthout) -- 15-01-2013 09:55
Re : weekend zou opnieuw sneeuw kunnen brengen
(
831)
Dany (Courrière, 15 km oost van Namen, Hoogte 280 m)
(
280m)
-- 15-01-2013 10:03
Wordt spannende week zo
(
1592)
Stijn (Leuven) -- 15-01-2013 09:55
Morgen maximaal -9°C !!!
(
1011)
Emil (Groningen)
(
5m)
-- 15-01-2013 09:58
gemiddelde is -6°C?
Stijn (Brussel) -- 15-01-2013 10:00
Re : Morgen maximaal -9°C !!!
(
572)
Cees-Rotterdam -- 15-01-2013 10:53
Zo vriest zelfs de Luts dicht
(
867)
Nathan (ZO Azie/Oceanie)
(
1m)
-- 15-01-2013 09:59
Re : Pluim Noordoost stuk kouder!
(
740)
Eddy (Ommen) -- 15-01-2013 10:13
Gemiddelde laat het laag weer onderdoor trekken +168h
(
847)
Marijn (Snellegem)
(
12m)
-- 15-01-2013 10:22