Re : Is er een verklaring voor die getemperde kou bij de buren?

Bericht van: Jurgen (Berghem) , 16-01-2013 08:23 

Ja hoor, Duitsland ligt haast helemaal onder de bewolking. Er vindt dus ook weinig uitstraling plaats.
D'ont give up, it's just the weight of the world

Winterprik wordt serieus winterweer?   ( 1845)
Jurgen (Berghem) -- 16-01-2013 08:07
Re : Winterprik wordt serieus winterweer?   ( 1481)
Jaap (Enkhuizen) -- 16-01-2013 08:11
Re : Winterprik wordt serieus winterweer?   ( 1072)
CornĂ© (Amsterdam, Bijlmer-Centrum) ( -2m) -- 16-01-2013 08:17
Is er een verklaring voor die getemperde kou bij de buren?   ( 954)
Harro (Winsum Gn) -- 16-01-2013 08:20
Re : Is er een verklaring voor die getemperde kou bij de buren?   ( 871)
Jurgen (Berghem) -- 16-01-2013 08:23
Re : Is er een verklaring voor die getemperde kou bij de buren?   ( 747)
Harro (Winsum Gn) -- 16-01-2013 08:24
Re : Is er een verklaring voor die getemperde kou bij de buren?   ( 697)
Jurgen (Berghem) -- 16-01-2013 08:25
Re : Is er een verklaring voor die getemperde kou bij de buren?   ( 791)
Jaap (Enkhuizen) -- 16-01-2013 08:31
Re : Is er een verklaring voor die getemperde kou bij buren?   ( 440)
Peter (Bilthoven) -- 16-01-2013 09:35
kouedgolf mogelijk?   ( 1271)
Eric, Rotterdam -- 16-01-2013 08:16
Re : kouedgolf mogelijk?   ( 896)
Robin (Spijkenisse) -- 16-01-2013 08:22
Re : kouedgolf mogelijk?   ( 810)
Waldo (Arnhem) -- 16-01-2013 08:23
Re : kouedgolf mogelijk?   ( 634)
Robin (Spijkenisse) -- 16-01-2013 08:28
Moet mogelijk zijn!   ( 618)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 16-01-2013 08:30
Re : Moet mogelijk zijn!   ( 600)
Waldo (Arnhem) -- 16-01-2013 08:32
Re : Winterprik wordt serieus winterweer?   ( 775)
Mark (Zaanstad) -- 16-01-2013 08:17
Je zou het haast gaan denken   ( 1132)
Micha (Bodegraven) -- 16-01-2013 08:25