Re : Is er een verklaring voor die getemperde kou bij buren?

Bericht van: Peter (Bilthoven) , 16-01-2013 09:35 

Die getemperde kou bij Buren(Gld) wordt komende dagen snel opgeheven door het Beppie Hoog 🙂

Winterprik wordt serieus winterweer?   ( 1842)
Jurgen (Berghem) -- 16-01-2013 08:07
Re : Winterprik wordt serieus winterweer?   ( 1478)
Jaap (Enkhuizen) -- 16-01-2013 08:11
Re : Winterprik wordt serieus winterweer?   ( 1072)
CornĂ© (Amsterdam, Bijlmer-Centrum) ( -2m) -- 16-01-2013 08:17
Is er een verklaring voor die getemperde kou bij de buren?   ( 953)
Harro (Winsum Gn) -- 16-01-2013 08:20
Re : Is er een verklaring voor die getemperde kou bij de buren?   ( 869)
Jurgen (Berghem) -- 16-01-2013 08:23
Re : Is er een verklaring voor die getemperde kou bij de buren?   ( 746)
Harro (Winsum Gn) -- 16-01-2013 08:24
Re : Is er een verklaring voor die getemperde kou bij de buren?   ( 695)
Jurgen (Berghem) -- 16-01-2013 08:25
Re : Is er een verklaring voor die getemperde kou bij de buren?   ( 790)
Jaap (Enkhuizen) -- 16-01-2013 08:31
Re : Is er een verklaring voor die getemperde kou bij buren?   ( 439)
Peter (Bilthoven) -- 16-01-2013 09:35
kouedgolf mogelijk?   ( 1269)
Eric, Rotterdam -- 16-01-2013 08:16
Re : kouedgolf mogelijk?   ( 895)
Robin (Spijkenisse) -- 16-01-2013 08:22
Re : kouedgolf mogelijk?   ( 808)
Waldo (Arnhem) -- 16-01-2013 08:23
Re : kouedgolf mogelijk?   ( 633)
Robin (Spijkenisse) -- 16-01-2013 08:28
Moet mogelijk zijn!   ( 618)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 16-01-2013 08:30
Re : Moet mogelijk zijn!   ( 600)
Waldo (Arnhem) -- 16-01-2013 08:32
Re : Winterprik wordt serieus winterweer?   ( 775)
Mark (Zaanstad) -- 16-01-2013 08:17
Je zou het haast gaan denken   ( 1132)
Micha (Bodegraven) -- 16-01-2013 08:25