Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
tja..
Bericht van: Youri (Saariselkä) , 16-01-2013 11:40
Kwestie van afwachten. Vorig jaar februari was het ijs hier net dik genoeg toen er sneeuw op viel, nu niet..
Quote selectie
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
update ijs veluwemeer
(
2384)
Youri (Saariselkä) -- 16-01-2013 11:28
Re : update ijs veluwemeer
(
1106)
Harry (Echtenerbrug) -- 16-01-2013 11:31
@Harry: weet jij hoever het Tjeukemeer is met ijs?
(
835)
Roelf-Jan (Lemmer) -- 16-01-2013 11:49
Ik ga er straks even kijken,het kanaal door het dorp hier
(
866)
Harry (Echtenerbrug) -- 16-01-2013 11:59
Brrr
(
1125)
Jan (Workum, FRL) -- 16-01-2013 11:32
tja..
(
828)
Youri (Saariselkä) -- 16-01-2013 11:40
Update ijs Eelderwolde
(
1029)
Emil (Groningen)
(
5m)
-- 16-01-2013 11:38
Re : Update ijs Eelderwolde
(
638)
Wiendeld (Eelde) -- 16-01-2013 12:23
Re : update ijs veluwemeer
(
791)
Anthony (Rotterdam) -- 16-01-2013 11:41
Hoe zit het in Friesland?
(
975)
Willem (Gent) -- 16-01-2013 11:42
Route richting Dokkum ligt volledig dicht
(
1092)
Jan Gerke (Damwoude) -- 16-01-2013 11:43
Re : Hoe zit het in Friesland?
(
1065)
Jan (Workum, FRL) -- 16-01-2013 11:47
net te vroeg gesneeuwd
(
951)
Gerbert (Elburg) -- 16-01-2013 11:47