tja..

Bericht van: Youri (Saariselkä) , 16-01-2013 11:40 

Kwestie van afwachten. Vorig jaar februari was het ijs hier net dik genoeg toen er sneeuw op viel, nu niet..

update ijs veluwemeer   ( 2384)
Youri (Saariselkä) -- 16-01-2013 11:28
Re : update ijs veluwemeer   ( 1106)
Harry (Echtenerbrug) -- 16-01-2013 11:31
@Harry: weet jij hoever het Tjeukemeer is met ijs?   ( 835)
Roelf-Jan (Lemmer) -- 16-01-2013 11:49
Ik ga er straks even kijken,het kanaal door het dorp hier   ( 866)
Harry (Echtenerbrug) -- 16-01-2013 11:59
Brrr   ( 1125)
Jan (Workum, FRL) -- 16-01-2013 11:32
tja..   ( 828)
Youri (Saariselkä) -- 16-01-2013 11:40
Update ijs Eelderwolde   ( 1029)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 16-01-2013 11:38
Re : Update ijs Eelderwolde   ( 638)
Wiendeld (Eelde) -- 16-01-2013 12:23
Re : update ijs veluwemeer   ( 791)
Anthony (Rotterdam) -- 16-01-2013 11:41
Hoe zit het in Friesland?   ( 975)
Willem (Gent) -- 16-01-2013 11:42
Route richting Dokkum ligt volledig dicht 🙂   ( 1092)
Jan Gerke (Damwoude) -- 16-01-2013 11:43
Re : Hoe zit het in Friesland?   ( 1065)
Jan (Workum, FRL) -- 16-01-2013 11:47
net te vroeg gesneeuwd   ( 951)
Gerbert (Elburg) -- 16-01-2013 11:47