Hoe zit het in Friesland?

Bericht van: Willem (Gent) , 16-01-2013 11:42 

Zonder het E-woord in de mond te nemen... hoe zit het met de ijsvorming op de kanalen en open water? Stel dat er zondag/maandag wat sneeuw zou vallen, is het ijs met de huidige vooruitzichten tegen dan al dik genoeg om te vegen?
Bericht laatst bijgewerkt: 16-01-2013 11:42

update ijs veluwemeer   ( 2384)
Youri (Saariselkä) -- 16-01-2013 11:28
Re : update ijs veluwemeer   ( 1107)
Harry (Echtenerbrug) -- 16-01-2013 11:31
@Harry: weet jij hoever het Tjeukemeer is met ijs?   ( 835)
Roelf-Jan (Lemmer) -- 16-01-2013 11:49
Ik ga er straks even kijken,het kanaal door het dorp hier   ( 866)
Harry (Echtenerbrug) -- 16-01-2013 11:59
Brrr   ( 1127)
Jan (Workum, FRL) -- 16-01-2013 11:32
tja..   ( 828)
Youri (Saariselkä) -- 16-01-2013 11:40
Update ijs Eelderwolde   ( 1030)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 16-01-2013 11:38
Re : Update ijs Eelderwolde   ( 640)
Wiendeld (Eelde) -- 16-01-2013 12:23
Re : update ijs veluwemeer   ( 792)
Anthony (Rotterdam) -- 16-01-2013 11:41
Hoe zit het in Friesland?   ( 977)
Willem (Gent) -- 16-01-2013 11:42
Route richting Dokkum ligt volledig dicht 🙂   ( 1093)
Jan Gerke (Damwoude) -- 16-01-2013 11:43
Re : Hoe zit het in Friesland?   ( 1066)
Jan (Workum, FRL) -- 16-01-2013 11:47
net te vroeg gesneeuwd   ( 951)
Gerbert (Elburg) -- 16-01-2013 11:47