
[...]
Misschien dat het sneeuwdek bij De Bilt niet geheel bodembedekkend is. Dat kan heel veel uitmaken. Bij Cabauw en Herwijnen ligt ca. 3 cm volgens metingen, naar het noorden toe ligt minder als je de satellietbeelden en het sneeuwdekkaartje bekijkt. Verder heeft Cabauw nog niet meer dan 190 W/m2 inkomende straling gehad, terwijl De Bilt al twee uur lang 200-250 W/m² heeft (20% meer). Wellicht een combinatie dus van méér instraling en minder reflectie door sneeuw.
Gr. Ben
wel belangrijk voor de statistiek
( 1208)
( 953)
( 973)
( 879)
( 889)
( 739)
( 708)
( 678)
( 768)
( 686)
( 717)
( 670)
( 673)
( 661)
( 828)
( 812)
( 805)
( 725)
( 711)
( 787)