[...]
Misschien dat het sneeuwdek bij De Bilt niet geheel bodembedekkend is. Dat kan heel veel uitmaken. Bij Cabauw en Herwijnen ligt ca. 3 cm volgens metingen, naar het noorden toe ligt minder als je de satellietbeelden en het sneeuwdekkaartje bekijkt. Verder heeft Cabauw nog niet meer dan 190 W/m2 inkomende straling gehad, terwijl De Bilt al twee uur lang 200-250 W/m² heeft (20% meer). Wellicht een combinatie dus van méér instraling en minder reflectie door sneeuw.
Gr. Ben
wel belangrijk voor de statistiek
( 1208)
( 954)
( 974)
( 881)
( 890)
( 740)
( 709)
( 679)
( 769)
( 686)
( 717)
( 671)
( 673)
( 661)
( 829)
( 813)
( 805)
( 726)
( 712)
( 788)