EC 12hr

Bericht van: lennert (delft) , 20-01-2013 19:05 

Ondanks alle kou en sneeuwgeweld toch ff ons moedermodel volgen. Ik hoop op uitstel van dooi. We zullen zien🙂


EC 12hr   ( 2095)
lennert (delft) -- 20-01-2013 19:05
  +96h... benieuwd naar vervolg  
Rik(Maastricht) ( 140m) -- 20-01-2013 19:22
Bitterkoud die dagen   ( 1324)
Jan Gerke (Damwoude) -- 20-01-2013 19:24
Re : Bitterkoud die dagen   ( 1131)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 20-01-2013 19:25
Re : Bitterkoud die dagen   ( 912)
Robin (Spijkenisse) -- 20-01-2013 19:29
Re : Bitterkoud die dagen   ( 840)
Albert (Akmarijp) -- 20-01-2013 19:31
120 inversiehoogje   ( 1366)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 20-01-2013 19:24
Re : EC 12hr + 120   ( 1234)
lennert (delft) -- 20-01-2013 19:24
Temps 24,48,72,96 uur   ( 1479)
Wallie (Lelystad) -- 20-01-2013 19:25
Woensdag graad of 2   ( 1120)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 20-01-2013 19:26
Re : Woensdag graad of 2   ( 977)
lennert (delft) -- 20-01-2013 19:27
Maritieme component   ( 931)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 20-01-2013 19:29
Re : Maritieme component   ( 706)
Dieter Lombaert (Asse) ( 220m) -- 20-01-2013 19:42
Re : Woensdag graad of 2   ( 1148)
Wallie (Lelystad) -- 20-01-2013 19:31
Re : Woensdag graad of 2   ( 741)
Robin (Spijkenisse) -- 20-01-2013 19:34
Re : Temps 24,48,72,96 uur   ( 880)
Robin (Spijkenisse) -- 20-01-2013 19:27
+144 Gaat niet zo goed   ( 1432)
Rick (Roermond) ( 27m) -- 20-01-2013 19:34
Niet goed idd   ( 947)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 20-01-2013 19:36
Temperatuur aan de grond ijskoud   ( 1416)
sebastiaan (bussum) -- 20-01-2013 19:36
Re : Temperatuur aan de grond ijskoud   ( 859)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 20-01-2013 19:39
Re : Temperatuur aan de grond ijskoud   ( 826)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 20-01-2013 19:40
Re : Temperatuur aan de grond ijskoud   ( 714)
Dieter Lombaert (Asse) ( 220m) -- 20-01-2013 19:48
Zondag overal dooi   ( 1372)
sebastiaan (bussum) -- 20-01-2013 19:41
  Ja, vanaf zondag mis  
Jan Gerke (Damwoude) -- 20-01-2013 19:44
192u dooi zet door   ( 1136)
sebastiaan (bussum) -- 20-01-2013 19:46
Da's een stevige dooi   ( 844)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 20-01-2013 19:47
Re : Da's een stevige dooi   ( 802)
Dieter Lombaert (Asse) ( 220m) -- 20-01-2013 19:50
Re : Da's een stevige dooi   ( 681)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 20-01-2013 19:54
Re : 192u dooi zet door   ( 761)
Peter (Bilthoven) -- 20-01-2013 19:49
Re : 192u dooi zet door   ( 708)
Peter (Bilthoven) -- 20-01-2013 19:51
Ai die is goed fout zeg   ( 830)
Micha (Bodegraven) -- 20-01-2013 19:51
  WC 🙁  
Rik(Maastricht) ( 140m) -- 20-01-2013 19:55
Ieks. Ieuw. Auw.   ( 821)
Micha (Bodegraven) -- 20-01-2013 19:58
+240... wat een gedrocht   ( 970)
Rik(Maastricht) ( 140m) -- 20-01-2013 20:01
Afgrijselijk. Vreselijk.   ( 792)
Micha (Bodegraven) -- 20-01-2013 20:07
Re : Mis?   ( 794)
Robbin (Steenbergen) ( 2m) -- 20-01-2013 19:48
Tja, zo gaat wel de sneeuw van het ijs (216u)   ( 881)
sebastiaan (bussum) -- 20-01-2013 19:54
  Ja en we zijn weer vertrokken.......  
Oud-Gebruiker <ID-534> -- 20-01-2013 19:55
Re : Zondag overal dooi   ( 765)
Jaap (Enkhuizen) -- 20-01-2013 19:48
Gohja, ik ben al lang tevreden 🙂 ooit komt er dooi   ( 839)
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 20-01-2013 19:48
Re : +144 Gaat niet zo goed   ( 1063)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 20-01-2013 19:38