Gohja, ik ben al lang tevreden 🙂 ooit komt er dooi

Bericht van: Mathijs (Brugge) , 20-01-2013 19:48 

Uiteraard.. Wie begin februari weer 'vulle neute' 😉

EC 12hr   ( 2094)
lennert (delft) -- 20-01-2013 19:05
  +96h... benieuwd naar vervolg  
Rik(Maastricht) ( 140m) -- 20-01-2013 19:22
Bitterkoud die dagen   ( 1323)
Jan Gerke (Damwoude) -- 20-01-2013 19:24
Re : Bitterkoud die dagen   ( 1129)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 20-01-2013 19:25
Re : Bitterkoud die dagen   ( 910)
Robin (Spijkenisse) -- 20-01-2013 19:29
Re : Bitterkoud die dagen   ( 839)
Albert (Akmarijp) -- 20-01-2013 19:31
120 inversiehoogje   ( 1365)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 20-01-2013 19:24
Re : EC 12hr + 120   ( 1234)
lennert (delft) -- 20-01-2013 19:24
Temps 24,48,72,96 uur   ( 1477)
Wallie (Lelystad) -- 20-01-2013 19:25
Woensdag graad of 2   ( 1119)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 20-01-2013 19:26
Re : Woensdag graad of 2   ( 976)
lennert (delft) -- 20-01-2013 19:27
Maritieme component   ( 931)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 20-01-2013 19:29
Re : Maritieme component   ( 704)
Dieter Lombaert (Asse) ( 220m) -- 20-01-2013 19:42
Re : Woensdag graad of 2   ( 1147)
Wallie (Lelystad) -- 20-01-2013 19:31
Re : Woensdag graad of 2   ( 739)
Robin (Spijkenisse) -- 20-01-2013 19:34
Re : Temps 24,48,72,96 uur   ( 879)
Robin (Spijkenisse) -- 20-01-2013 19:27
+144 Gaat niet zo goed   ( 1431)
Rick (Roermond) ( 27m) -- 20-01-2013 19:34
Niet goed idd   ( 946)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 20-01-2013 19:36
Temperatuur aan de grond ijskoud   ( 1414)
sebastiaan (bussum) -- 20-01-2013 19:36
Re : Temperatuur aan de grond ijskoud   ( 857)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 20-01-2013 19:39
Re : Temperatuur aan de grond ijskoud   ( 824)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 20-01-2013 19:40
Re : Temperatuur aan de grond ijskoud   ( 713)
Dieter Lombaert (Asse) ( 220m) -- 20-01-2013 19:48
Zondag overal dooi   ( 1372)
sebastiaan (bussum) -- 20-01-2013 19:41
  Ja, vanaf zondag mis  
Jan Gerke (Damwoude) -- 20-01-2013 19:44
192u dooi zet door   ( 1136)
sebastiaan (bussum) -- 20-01-2013 19:46
Da's een stevige dooi   ( 843)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 20-01-2013 19:47
Re : Da's een stevige dooi   ( 800)
Dieter Lombaert (Asse) ( 220m) -- 20-01-2013 19:50
Re : Da's een stevige dooi   ( 679)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 20-01-2013 19:54
Re : 192u dooi zet door   ( 759)
Peter (Bilthoven) -- 20-01-2013 19:49
Re : 192u dooi zet door   ( 706)
Peter (Bilthoven) -- 20-01-2013 19:51
Ai die is goed fout zeg   ( 828)
Micha (Bodegraven) -- 20-01-2013 19:51
  WC 🙁  
Rik(Maastricht) ( 140m) -- 20-01-2013 19:55
Ieks. Ieuw. Auw.   ( 820)
Micha (Bodegraven) -- 20-01-2013 19:58
+240... wat een gedrocht   ( 969)
Rik(Maastricht) ( 140m) -- 20-01-2013 20:01
Afgrijselijk. Vreselijk.   ( 791)
Micha (Bodegraven) -- 20-01-2013 20:07
Re : Mis?   ( 793)
Robbin (Steenbergen) ( 2m) -- 20-01-2013 19:48
Tja, zo gaat wel de sneeuw van het ijs (216u)   ( 881)
sebastiaan (bussum) -- 20-01-2013 19:54
  Ja en we zijn weer vertrokken.......  
Oud-Gebruiker <ID-534> -- 20-01-2013 19:55
Re : Zondag overal dooi   ( 764)
Jaap (Enkhuizen) -- 20-01-2013 19:48
Gohja, ik ben al lang tevreden 🙂 ooit komt er dooi   ( 839)
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 20-01-2013 19:48
Re : +144 Gaat niet zo goed   ( 1062)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 20-01-2013 19:38