Hier nu zonnig. Sneeuw vriest aan het ijs vast?

Bericht van: Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) , 22-01-2013 13:13 

Drama na drama als je het mij vraagt... 🙁

Temperatuurkaart   ( 1810)
sebastiaan (bussum) -- 22-01-2013 13:09
Hier nu zonnig. Sneeuw vriest aan het ijs vast?   ( 1061)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 22-01-2013 13:13
Re : Hier nu zonnig. Sneeuw vriest aan het ijs vast?   ( 917)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 22-01-2013 13:16
Re : Hier nu zonnig. Sneeuw vriest aan het ijs vast?   ( 1027)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 22-01-2013 13:19
Ja, viel me ook al op edit voorbeeld   ( 935)
sebastiaan (bussum) -- 22-01-2013 13:21
De vecht is een drama   ( 781)
Sebas (Weesp) -- 22-01-2013 14:05
Waardeloze winter   ( 1555)
Jan (Workum, FRL) -- 22-01-2013 13:21
Re : Waardeloze winter   ( 913)
Waldo (Arnhem) -- 22-01-2013 13:26
Re : Waardeloze winter   ( 874)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 22-01-2013 13:28
Re : Waardeloze winter   ( 838)
Jan (Workum, FRL) -- 22-01-2013 13:30
Re : Waardeloze winter   ( 723)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 22-01-2013 13:32
Re : Waardeloze winter   ( 872)
Jan (Workum, FRL) -- 22-01-2013 13:33
Re : Waardeloze winter   ( 686)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 22-01-2013 13:40
Re : Waardeloze winter   ( 806)
Jan (Workum, FRL) -- 22-01-2013 13:43
Re : Waardeloze winter   ( 708)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 22-01-2013 13:45
Re : Waardeloze winter   ( 710)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 22-01-2013 13:50
Re : Waardeloze winter   ( 632)
Gerbert (Elburg) -- 22-01-2013 14:11
Wie van de 2, is nou Pruiksma.!   ( 981)
Bouke (Schellinkhout WFL-NH) -- 22-01-2013 13:45
Re : Wie van de 2, is nou Pruiksma.!   ( 725)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 22-01-2013 13:49
  Oja, VWK nou bedankt prima.  
Bouke (Schellinkhout WFL-NH) -- 22-01-2013 13:52
Re : Hier nu zonnig. Sneeuw vriest aan het ijs vast?   ( 707)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 22-01-2013 13:31
ijsbaan hier nu schoongeveegd en best te doen   ( 724)
Vincent (Westerhaar, Ov) -- 22-01-2013 13:28