Re : Waardeloze winter

Bericht van: Jan (Workum, FRL) , 22-01-2013 13:43 

in het kader van de wet gelijke behandeling is er ook een stuk wit gelaten.


Temperatuurkaart   ( 1810)
sebastiaan (bussum) -- 22-01-2013 13:09
Hier nu zonnig. Sneeuw vriest aan het ijs vast?   ( 1061)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 22-01-2013 13:13
Re : Hier nu zonnig. Sneeuw vriest aan het ijs vast?   ( 918)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 22-01-2013 13:16
Re : Hier nu zonnig. Sneeuw vriest aan het ijs vast?   ( 1028)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 22-01-2013 13:19
Ja, viel me ook al op edit voorbeeld   ( 937)
sebastiaan (bussum) -- 22-01-2013 13:21
De vecht is een drama   ( 782)
Sebas (Weesp) -- 22-01-2013 14:05
Waardeloze winter   ( 1557)
Jan (Workum, FRL) -- 22-01-2013 13:21
Re : Waardeloze winter   ( 914)
Waldo (Arnhem) -- 22-01-2013 13:26
Re : Waardeloze winter   ( 874)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 22-01-2013 13:28
Re : Waardeloze winter   ( 838)
Jan (Workum, FRL) -- 22-01-2013 13:30
Re : Waardeloze winter   ( 723)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 22-01-2013 13:32
Re : Waardeloze winter   ( 873)
Jan (Workum, FRL) -- 22-01-2013 13:33
Re : Waardeloze winter   ( 686)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 22-01-2013 13:40
Re : Waardeloze winter   ( 807)
Jan (Workum, FRL) -- 22-01-2013 13:43
Re : Waardeloze winter   ( 709)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 22-01-2013 13:45
Re : Waardeloze winter   ( 710)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 22-01-2013 13:50
Re : Waardeloze winter   ( 632)
Gerbert (Elburg) -- 22-01-2013 14:11
Wie van de 2, is nou Pruiksma.!   ( 982)
Bouke (Schellinkhout WFL-NH) -- 22-01-2013 13:45
Re : Wie van de 2, is nou Pruiksma.!   ( 726)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 22-01-2013 13:49
  Oja, VWK nou bedankt prima.  
Bouke (Schellinkhout WFL-NH) -- 22-01-2013 13:52
Re : Hier nu zonnig. Sneeuw vriest aan het ijs vast?   ( 707)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 22-01-2013 13:31
ijsbaan hier nu schoongeveegd en best te doen   ( 724)
Vincent (Westerhaar, Ov) -- 22-01-2013 13:28