Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
het klaart op en dus
Bericht van: Erik (Dieren) , 22-01-2013 14:25
kan het extreem koud worden vannacht.
Hoe zien jullie dat?
-20 lijkt mij wel haalbaar boven al die sneeuw.
Quote selectie
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
het klaart op en dus
(
1399)
Erik (Dieren) -- 22-01-2013 14:25
Re : het klaart op en dus
(
1162)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 22-01-2013 14:27
hm... -30°C wordt moeilijk
(
1068)
joachim (Oost-Vlaanderen) -- 22-01-2013 14:41
Re : hm... -30°C wordt moeilijk
(
856)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 22-01-2013 14:46
Re : hm... -30°C wordt moeilijk
(
746)
Marcus (Sleidinge)
(
6m)
-- 22-01-2013 14:53
Dat gaat goed
(
961)
Chris (Den Haag, ZH) -- 22-01-2013 14:27
Ik vrees dat wij pech gaan hebben vannacht
(
1151)
Gert (S-L-Houtem in O-Vl) -- 22-01-2013 14:28
bijna een jaar geleden
Chris (Den Haag, ZH) -- 22-01-2013 14:32
Re : Ik vrees dat wij pech gaan hebben vannacht
(
900)
Robin (Spijkenisse) -- 22-01-2013 14:37
Re : Ik vrees dat wij pech gaan hebben vannacht
(
801)
Marcus (Sleidinge)
(
6m)
-- 22-01-2013 14:38
Re : Ik vrees dat wij pech gaan hebben vannacht
(
642)
Robin (Spijkenisse) -- 22-01-2013 15:03
Inmiddels geheel bewolkt hier
Jan (Workum, FRL) -- 22-01-2013 14:30
Temp daalt nu al. Halve graad eraf in kwartier
(
650)
Jim (Voorburg) -- 22-01-2013 14:50
Re : het klaart op en dus
(
625)
Cees-Rotterdam -- 22-01-2013 14:52
Hier vliegt dadelijk een chauffageketel in een baan
(
746)
Katya - Hasselt (B)
(
72m)
-- 22-01-2013 14:54
Re : het klaart op en dus
(
616)
Jurgen (Berghem) -- 22-01-2013 14:57
en dus dooit het! Tact 1,8°C
Ruud (Breda) -- 22-01-2013 15:32