Re : Ik vrees dat wij pech gaan hebben vannacht

Bericht van: Marcus (Sleidinge)  - moderator - , 22-01-2013 14:38 

[...]

wij niet😀
Ben je daar zeker van?
"Koersen, dat is stampen en afzien tot ge niet meer weet van welke parochie ge zijt." (Briek Schotte)

het klaart op en dus   ( 1399)
Erik (Dieren) -- 22-01-2013 14:25
Re : het klaart op en dus   ( 1162)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 22-01-2013 14:27
hm... -30°C wordt moeilijk   ( 1068)
joachim (Oost-Vlaanderen) -- 22-01-2013 14:41
Re : hm... -30°C wordt moeilijk   ( 856)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 22-01-2013 14:46
Re : hm... -30°C wordt moeilijk   ( 746)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 22-01-2013 14:53
Dat gaat goed   ( 961)
Chris (Den Haag, ZH) -- 22-01-2013 14:27
Ik vrees dat wij pech gaan hebben vannacht   ( 1151)
Gert (S-L-Houtem in O-Vl) -- 22-01-2013 14:28
  bijna een jaar geleden  
Chris (Den Haag, ZH) -- 22-01-2013 14:32
Re : Ik vrees dat wij pech gaan hebben vannacht   ( 900)
Robin (Spijkenisse) -- 22-01-2013 14:37
Re : Ik vrees dat wij pech gaan hebben vannacht   ( 802)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 22-01-2013 14:38
Re : Ik vrees dat wij pech gaan hebben vannacht   ( 642)
Robin (Spijkenisse) -- 22-01-2013 15:03
  Inmiddels geheel bewolkt hier  
Jan (Workum, FRL) -- 22-01-2013 14:30
Temp daalt nu al. Halve graad eraf in kwartier   ( 650)
Jim (Voorburg) -- 22-01-2013 14:50
Re : het klaart op en dus   ( 625)
Cees-Rotterdam -- 22-01-2013 14:52
Hier vliegt dadelijk een chauffageketel in een baan   ( 746)
Katya - Hasselt (B) ( 72m) -- 22-01-2013 14:54
Re : het klaart op en dus   ( 617)
Jurgen (Berghem) -- 22-01-2013 14:57
  en dus dooit het! Tact 1,8°C  
Ruud (Breda) -- 22-01-2013 15:32