Re : Geen SSW in 2014?

Bericht van: Eric, Amsterdam , 22-01-2013 21:25 

Hoi Sebastiaan,
Houdt dat in, dat de winter 2013-2014 zeer zacht gaat worden?
Groet,
Eric

Zonneactiviteit   ( 1882)
sebastiaan (bussum) -- 22-01-2013 20:56
Geen SSW in 2014?   ( 1966)
sebastiaan (bussum) -- 22-01-2013 20:59
Re : Geen SSW in 2014?   ( 1034)
Eric, Amsterdam -- 22-01-2013 21:25
Re : Geen SSW in 2014?   ( 1070)
Peter (Bilthoven) -- 22-01-2013 21:30
Nee, dat is niet aangetoond   ( 1066)
Jan (Workum, FRL) -- 22-01-2013 21:39
Ok, je hebt gelijk maar wel strenge winters...   ( 760)
Peter (Bilthoven) -- 22-01-2013 21:57
Re : Geen SSW in 2014?   ( 827)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 22-01-2013 21:42
Re : Geen SSW in 2014?   ( 880)
Christian (Elst gld) -- 22-01-2013 21:31
Kun je misschien iets meer uitleggen?   ( 1046)
Micha (Bodegraven) -- 22-01-2013 21:30
Re : Kun je misschien iets meer uitleggen?   ( 953)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 22-01-2013 21:34
Re : Kun je misschien iets meer uitleggen?   ( 821)
Micha (Bodegraven) -- 22-01-2013 21:40
Één ding valt me op:   ( 926)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 22-01-2013 21:32