Re : Geen SSW in 2014?

Bericht van: Christian (Elst gld) , 22-01-2013 21:31 

Een koude stratosfeer boven de polen leidt tot een sterke poolwervel en dus tot een behoorlijke zonaliteit (westcirculatie -> westenwinden en dus zacht en winderig weer). Op deze termijn zeg ik eigenlijk... we zien het wel. Lijkt mij zelf nu nog geen zinnig woord over te zeggen.

Zonneactiviteit   ( 1882)
sebastiaan (bussum) -- 22-01-2013 20:56
Geen SSW in 2014?   ( 1966)
sebastiaan (bussum) -- 22-01-2013 20:59
Re : Geen SSW in 2014?   ( 1033)
Eric, Amsterdam -- 22-01-2013 21:25
Re : Geen SSW in 2014?   ( 1070)
Peter (Bilthoven) -- 22-01-2013 21:30
Nee, dat is niet aangetoond   ( 1066)
Jan (Workum, FRL) -- 22-01-2013 21:39
Ok, je hebt gelijk maar wel strenge winters...   ( 760)
Peter (Bilthoven) -- 22-01-2013 21:57
Re : Geen SSW in 2014?   ( 827)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 22-01-2013 21:42
Re : Geen SSW in 2014?   ( 880)
Christian (Elst gld) -- 22-01-2013 21:31
Kun je misschien iets meer uitleggen?   ( 1046)
Micha (Bodegraven) -- 22-01-2013 21:30
Re : Kun je misschien iets meer uitleggen?   ( 952)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 22-01-2013 21:34
Re : Kun je misschien iets meer uitleggen?   ( 821)
Micha (Bodegraven) -- 22-01-2013 21:40
Één ding valt me op:   ( 925)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 22-01-2013 21:32