Re : +99

Bericht van: Jorrit (Amsterdam / Diever) , 05-08-2013 10:01 

Laatste dagje celstraf toch? 😀 😉
Ben ook heel blij dat we na morgen voorlopig van de ergste smeerpijperij zijn verlost 🙂
Bericht laatst bijgewerkt: 05-08-2013 10:01
All work and no play makes Jack a dull boy

Na vandaag doet de temperatuur een flinke stap terug!   ( 2305)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 05-08-2013 09:32
Re : Na vandaag doet de temperatuur een flinke stap terug!   ( 1446)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 05-08-2013 09:26
Re : Na vandaag doet de temperatuur een flinke stap terug!   ( 1214)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 05-08-2013 09:32
aanstellers! 😉   ( 779)
Eric, Rotterdam -- 05-08-2013 11:25
Ja, tot en met het weekeinde wel in de zachte lucht   ( 1177)
Jan Gerke (Damwoude) -- 05-08-2013 09:43
Pluim   ( 1551)
Jeroen (Breukelen) -- 05-08-2013 09:34
Re : Pluim   ( 1255)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 05-08-2013 09:37
Re : Na vandaag doet de temperatuur een flinke stap terug!   ( 1143)
Jim (Voorburg) -- 05-08-2013 09:46
Re : Na vandaag doet de temperatuur een flinke stap terug!   ( 949)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 05-08-2013 10:00
😀   ( 695)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 05-08-2013 10:11
Re :Yess we krijgen zomerweer....   ( 1405)
michel(enschede) -- 05-08-2013 09:49
  +100!! Heerlijk, eindelijk afkoeling 🙂!  
Bart (Horst, Limburg) -- 05-08-2013 09:50
  Ook eens! 😀  
Justin (Ede) ( 28m) -- 05-08-2013 09:50
+99   ( 1063)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 05-08-2013 09:58
Re : +99   ( 868)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 05-08-2013 10:01
Alles wat jij opsomt doe ik gewoon bij 30+   ( 957)
Jan Gerke (Damwoude) -- 05-08-2013 10:13
Re : Alles wat jij opsomt doe ik gewoon bij 30+   ( 862)
Theo (Buren Ameland) -- 05-08-2013 10:27
  Klopt 🙂  
Jan Gerke (Damwoude) -- 05-08-2013 10:31
En op Ameland wordt het zelden 25+.   ( 806)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 05-08-2013 10:43
India   ( 758)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 05-08-2013 10:58
  Re : India +2013 🙂.  
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 05-08-2013 11:03
Ik zal je eraan herrineren als er straks weer een wolkje   ( 786)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 05-08-2013 12:06
Re : Ik zal je eraan herrineren als er straks weer een wolkje   ( 713)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 05-08-2013 12:12
Schoolvoorbeeld van een rammelende vergelijking   ( 678)
Johan (Hardegarijp) -- 05-08-2013 12:34
Re : Ik zal je eraan herrineren als er straks weer een wolkje   ( 726)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 05-08-2013 12:45
Re : Ik zal je eraan herrineren als er straks weer een wolkje   ( 705)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 05-08-2013 12:54
In Damwoude wordt het zelden of nooit 30+   ( 923)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 05-08-2013 10:40
Re :Yess we krijgen zomerweer....   ( 725)
Waldo (Arnhem) -- 05-08-2013 10:56
Re :Yess we krijgen zomerweer....   ( 744)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 05-08-2013 11:02
-1   ( 753)
Jim (Voorburg) -- 05-08-2013 11:15
Re : -1   ( 667)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 05-08-2013 11:26
Re : -1   ( 642)
Jim (Voorburg) -- 05-08-2013 12:31
Re :Zijn op vakantie geweest in Limburg en net over de   ( 711)
Francien (Sint Nicolaasga) -- 05-08-2013 14:37
Bummer ..   ( 1131)
Richard (Den Haag) -- 05-08-2013 10:05
Ongekend hoe men midden in de zomer de warmte kwijt wil   ( 1073)
Marsel (Rotterdam) -- 05-08-2013 10:15
Objectief gezien is een warme dag 20+ 😉   ( 951)
Justin (Ede) ( 28m) -- 05-08-2013 10:19
Re : Ongekend hoe men midden in de zomer de warmte kwijt wil   ( 783)
Robbin (Steenbergen) ( 2m) -- 05-08-2013 10:20
Om die reden "vlucht" ik in de winter wel eens uit ons ..   ( 785)
Richard (Den Haag) -- 05-08-2013 10:20
Het ligt er net aan welke mensen reageren   ( 846)
CornĂ© (Amsterdam, Bijlmer-Centrum) ( -2m) -- 05-08-2013 10:20
Re : Het ligt er net aan welke mensen reageren   ( 717)
Robbin (Steenbergen) ( 2m) -- 05-08-2013 10:22
True ..   ( 721)
Richard (Den Haag) -- 05-08-2013 10:26
Precies   ( 711)
Erik (Veenendaal) -- 05-08-2013 10:36
Re : Ongekend hoe men midden in de zomer de warmte kwijt wil   ( 806)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 05-08-2013 10:31
Je hebt gelijk hoor   ( 698)
Marsel (Rotterdam) -- 05-08-2013 10:36
Re : Je hebt gelijk hoor   ( 704)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 05-08-2013 10:42
Re : boven Frankrijk al wat onweer   ( 1299)
Kim (Zoutleeuw) -- 05-08-2013 10:16
Re : boven Frankrijk al wat onweer   ( 936)
Waldo (Arnhem) -- 05-08-2013 10:32
  Klopt! Hoopgevend in elk geval 🙂  
Kevin (De Heen) -- 05-08-2013 10:47
Re : Klopt! Hoopgevend in elk geval 🙂   ( 763)
Waldo (Arnhem) -- 05-08-2013 10:49
Lijkt erop ja   ( 986)
Justin (Ede) ( 28m) -- 05-08-2013 10:54
Ik denk dat het wel meevalt   ( 1067)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 05-08-2013 10:17
  EC is wel wat koeler, de Oper althans  
Jan Gerke (Damwoude) -- 05-08-2013 10:32
Het kiltefetisjistenforum doet zijn naam weer eens eer aan   ( 816)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 05-08-2013 10:43
Re : Het kiltefetisjistenforum doet zijn naam weer eens eer aan😉   ( 748)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 05-08-2013 10:45
Re : Het kiltefetisjistenforum doet zijn naam weer eens eer aan😉   ( 760)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 05-08-2013 10:50
Re : Het kiltefetisjistenforum doet zijn naam weer eens eer aan😉   ( 684)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 05-08-2013 11:08
Re : Het kiltefetisjistenforum doet zijn naam weer eens eer aan😉   ( 684)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 05-08-2013 11:34
Re : Het kiltefetisjistenforum doet zijn naam weer eens eer aan😉   ( 604)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 05-08-2013 13:41
30 graden?   ( 667)
Cees-Rotterdam -- 05-08-2013 12:27
Re : 30 graden?   ( 608)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 05-08-2013 13:40
+1 En wat dat tropischeweerfetisjisme betreft:   ( 665)
Katya - As (B) ( 74m) -- 05-08-2013 14:04
+1 Hitte kan ik missen als kiespijn. Als er nou een mooi ...   ( 655)
Hans (Diemen) ( -1m) -- 05-08-2013 15:52
Gelukkig heeft het 'weer' het laatste woord   ( 691)
Hendrik (Londerzeel-B) ( 7m) -- 05-08-2013 12:07
Het goedenachtrustforum?   ( 670)
Cees-Rotterdam -- 05-08-2013 12:22
  😀  
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 05-08-2013 12:32